Crkva je prepoznajući važnost medija 1967. godine započela obilježavanje Svjetskog dana sredstava društvene komunikacije na 7. uskrsnu nedjelju. Tom prigodom Papa upućuje svoju poruku vjernicima, tema ovogodišnje poruke je „Da možeš pripovijedati svome sinu i svome unuku« (Izl 10, 2). Život postaje priča.“
I ovo naše vrijeme ima jednu veliku priču i pričat ćemo je svojoj djeci kao što smo i mi voljeli slušati priče svojih djedova i baka. Čovjek je biće koje pripovjeda, kaže papa Franjo u svojoj Poruci i nastavlja: „Još od malih nogu gladni smo priča jednako kao što osjećamo glad za hranom. Bilo da su u obliku bajki, romana, filmova, pjesama, vijesti... priče utječu na naš život čak i ako toga nismo svjesni. Često odlučujemo što je ispravno ili pogrešno na temelju ličnosti i priča koje smo upijali u sebe. Priče ostavljaju svoj trag na nama, oblikuju naša uvjerenja i naša ponašanja. One nam mogu pomoći da razumijemo i kažemo tko smo... Čovjek je pripovjedač zato što je biće u nastajanju, koje sebe otkriva i obogaćuje u tkanjima danâ svojega života. Ipak, od samog početka, naša je priča ugrožena: kroz povijest se migolji zlo.“
I sami smo svjesni kako priče koje nam posreduju mediji nisu uvijek dobre, kako je industrija lažnih, zlih i zlonamjernih vijesti i informacija, potpomognuta tehnološkim komunikacijskim dostignućima, dosegla nevjerojatnu sofisticiranost te je često teško otkriti njihovu laž i obmanu. Zbog toga papa Franjo u Poruci podsjeća kako nam je potrebna mudrost da bismo primali i stvarali lijepe, istinite i dobre priče. Potrebna nam je hrabrost da odbacimo one lažne i zle. Potrebni su nam strpljenje i razlučivanje da ponovo otkrijemo priče koje nam pomažu da ne izgubimo nit između mnogih današnjih razdora; priče koje otkrivaju istinu o nama samima.
U Bibliji je zapisana velika povijest ljubavi između Boga i čovjeka. U središtu je Isus: njegova povijest donosi ispunjenje Božje ljubavi prema čovjeku i istovremeno čovjekovu povijest ljubavi prema Bogu. Ljudski je rod pozvan, s koljena na koljeno, pripovijedati i obnavljati sjećanje na najznačajnije događaje te povijesti, ističe Papa.
Ovo vrijeme pandemije corona virusa, kada se dogodilo da tada nezamislivo ukidanje misa s narodom, mediji su bili pozvani da odgovore na snažnu duhovnu potrebu vjernika. Radio, televizija, društvene mreže dio su svog programa i medijskog prostora stavile u službu duhovnosti. Koliko su uspješno mediji odradili taj zadatak pokazat će vrijeme, no svakako su u ovom vremenu mediji omogućili povezanost i zajedništvo među ljudima.
Plodovi tog zajedništva neće izostati ako smo u Crkvi uspijeli prenijeti dobru vijest da je najsnažniji medij povezanosti Crkve, žive zajednice, Isus Krist – Posrednik, koji povezuje Boga i čovjeka, nebo i zemlju i nas međusobno.