- NOVOST: Drugi Auto ORYX Asistencije usluga je korištenja zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete i popravka oštećenog vozila u servisu.
- Pod sloganom „Kad prvi zakaže“ usluga Drugi Auto ORYX Asistencije dostupna je u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno je li vozač krivac ili oštećenik
Generali osiguranje svojim je osiguranicima osiguralo novost u obliku usluge Drugi Auto ORYX Asistencije, koju je moguće aktivirati na svim prodajnim mjestima Generali osiguranja odabirom odgovarajućeg paketa iz ponude dopunskih osiguranja i to prilikom sklapanja police obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo.
Usluga je namijenjena svima onima koji pretrpe prometnu nezgodu i podrazumijeva korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete po ugovorenoj polici Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo i popravka oštećenog vozila u servisu. Razdoblje korištenja vozila ovisi o odabiru ugovaratelja osiguranja prilikom zaključenja police.
U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada se izgubi mobilnost na koju smo navikli. Koliko je i sam problem gubitka mobilnosti izražen govori statistika kako godišnje u Hrvatskoj preko 150.000 osiguranika nije mobilno zbog popravka štete na vozilu. Stoga je na tržištu dostupna usluga Drugi Auto koja je iznimno jednostavna za korištenje, budući se u slučaju nastanka potrebe sve rješava putem telefona, pozivom na besplatni broj 0800 5009 kontaktnog centra Generali osiguranja i ORYX Asistencije, nakon kojega slijedi brza i besplatna dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj.
Prednost usluge Drugi Auto ORYX Asistencije je ta da se može iskoristiti u slučaju prometne nezgode i prijave štete bez obzira na to je li vozilo pokretno ili nepokretno, odnosno je li vozač krivac ili oštećenik.
Ponuda Generali dopunskih osiguranja za osobno vozilo
U slučaju raznih neprilika na putu Generali osiguranje pripremilo je dopunske pakete koje je moguće ugovoriti prilikom sklapanja police Generali obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti za osobno vozilo:
- Paket CARE uključuje osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta i osiguranje automobilske asistencije Mali paket.
- Paket CARE+ uključuje osiguranje od nezgode za vozača i putnike uz osigurane svote po osobi 40.000 kn za slučaj smrti te 80.000 kn za slučaj trajnog invaliditeta, osiguranje automobilske asistencije Mali paket i uslugu Drugi Auto ORYX Asistencije: korištenje zamjenskog vozila za vrijeme obrade štete i popravka vozila u servisu.
- Paket PROTEKT uključuje osiguranje Auto Bonus Protektor za zadržavanje stečenog bonusa na polici obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i pokriće troškova štete na stvarima uzrokovane motornim vozilom do iznosa osigurane svote 15.000 kn i osiguranje AO Plus.
- Paket SUPER CARE uključuje kombinaciju paketa CARE+ i PROTEKT.
Više o usluzi Drugi Auto ORYX Asistencije možete saznati posjetom na internetsku stranicu Generali osiguranja http://generali.hr/ i http://drugiauto.oryx-asistencija.hr.
O GENERALI OSIGURANJU
Generali osiguranje d.d. dio je Generali Grupe, jedne od vodećih globalnih osigurateljnih grupacija koja je u 2016. zabilježila ukupni premijski prihod veći od 70 milijardi eura. S više od 74.000 zaposlenika i 55 milijuna klijenata u preko 60 zemalja, Grupa zauzima vodeću poziciju na tržištima zapadne Europe, te sve značajnije mjesto na tržištima središnje i istočne Europe i Azije. Grupa u središnjoj i istočnoj Europi posluje preko holiding kompanije Generali CEE Holding u 10 zemalja i jedan je od lidera u poslovima osiguranja u regiji. U 2017. Grupa je uvrštena na listu najodrživijih tvrtki u svijetu prema Corporate Knights renkingu.