Učenici topličke škole A. i I. Kukuljevića koji u redovnoj nastavi uče njemački jezik provjerili su poznavanje jezika i komunikacijskih vještina u austrijskom dijelu Štajerske.
Učenici su u okviru jednodnevne terenske nastave u pratnji svoje učiteljice Mare Malenice posjetili čokoladarnicu Zotter blizu gradića Riegersburga. Tijekom putovanja istočnom Štajerskom učenici su prevodili natpise s plakata i brojnih oglasa i reklama, slušali njemačku glazbu, promatrali reljefna obilježja i fizionomiju naselja istočne Austrije.
U popodnevnim satima realiziran je razgled glavnog grada Štajerske – Graza. Sadržaji planirani u Grazu bili su svojevrsna poveznica kulturno-povijesnih i gospodarskih odnosa hrvatskih prostora s ovim dijelom Austrije. Tijekom cjelodnevne terenske nastave brojni sadržaji drugih predmeta, kao što je povijest, geografija, priroda, biologija, kemija, matematika, glazbena kultura, integrirani su u sadržaje njemačkog jezika.
Na povratku za učenike je organiziran kviz, a tema su bili sadržaji koji su prezentirani i uočeni tijekom terenske nastave. Za najbolje pokazano znanje učenici su nagrađeni kulturno povijesnim vodičima o Grazu, prospektima i suvenirima koji govore o austrijskom dijelu Štajerske.
Pokazano znanje bit će vrednovano opisno i ocjenama u e- dnevniku. Uz učiteljicu njemačkoga jezika Maru Malenicu i 47 učenika sedmih i osmih razreda nastavu su pomogli realizirati i učitelj Dargo Ilić te učiteljica Nevenka Bareta.
S druge strane, u okviru provođenja nastave medijske kulture, ali i Građanskoga odgoja učenici 1. - 4. razreda topličke i PŠ Petkovec posjetili su Hrvatsko narodno kazalište u Varaždinu.
Učenici su uživali u edukativnoj, veseloj i raspjevanoj lutkarskoj predstavi Zlatka Krilića "Jaje" redatelja Dubravka Torjanca. Na zanimljiv su način saznali koje se životinje legu iz jaja te naučili vrijednu lekciju iz prijateljstva. Posjetom kazališta i gledanjem njima primjerene kazališne predstave nisu ostvareni samo obrazovni ciljevi kao što su razlikovanje pozornice od gledališta, izgled scene, povezivanje različitih umjetnosti već i odgojni ciljevi kao što je važnost razvijanja kulture posjećivanja i primjerenog ponašanja u kulturnim ustanovama.