Srednja škola Ivanec potvrđuje svoju viziju kao “škola koja inspirira učenike, potiče inovacije i kreira održivu budućnost kroz poticajno okruženje za učenje.”
Upravo u duhu ovog nastojanja, škola aktivno sudjeluje u nizu Erasmus+ projekata, koji omogućuju učenicima i nastavnicima da rastu, razvijaju svoje talente i ostvaruju puni potencijal kroz europsku suradnju i nova znanja.
Učenici škole u posjetu partnerskoj školi iz Italije
- Posebno smo ponosni što je škola nositelj dviju prestižnih Erasmus+ akreditacija – u području općeg obrazovanja i strukovnog obrazovanja – što znači da učenici i nastavnici do 2027. godine imaju jedinstvenu priliku za međunarodne mobilnosti. Ove akreditacije otvaraju vrata učenicima prema inovativnim praksama, a nastavnicima omogućuju dodatno stručno usavršavanje diljem Europe - ističu u Srednjoj školi Ivanec.
Projekti koji transformiraju obrazovanje
Srednja škola Ivanec ponosno sudjeluje u projektu “Object Oriented Programming for Fun”, u suradnji s FOI-jem iz Varaždina. Projekt uvodi objektno orijentirano programiranje u školski kurikulum na zabavan i interaktivan način kroz razvoj igara. Posebna pozornost posvećuje se edukaciji nastavnika koji uz ovaj projekt jačaju kompetencije i motiviraju učenike za STEM područje. Projekt je iznjedrio novi kurikulum koji kroz inovativne metode poučavanja poput igrifikacije te korištenjem intuitivnih alata potiče učenike na istraživanje programiranja.
Projekt OOP for FUN: Djelatnici škole i FOI-a na edukaciji u Dresdenu
STEM-xhibitions donosi jedinstveni spoj znanosti i kreativnosti gdje učenici s nastavnicima kokreiraju umjetničke izložbe u STEM području. Projekt integrira znanje iz područja znanosti s kreativnim praksama, omogućujući učenicima da svoje ideje prezentiraju putem kreativnih radova i tako pridonose širenju znanja o STEM-u među svojim vršnjacima i širom zajednicom. Ova interaktivna metoda usmjerena je na povećanje interesa učenika za STEM te na razvoj njihovih transverzalnih vještina.
Projekt STEM-xhibitions: Interaktivna radionica kreiranja učeničkih STEM izložaba
Projekt PV Experts pomaže školama prilagoditi svoje kurikulume potrebama tržišta rada u području obnovljivih izvora energije. Kroz nove module i praktičnu nastavu učenici uče o solarnoj energiji, čime stječu znanja o održivim tehnologijama koje su ključne za njihovu profesionalnu karijeru. Projekt također podržava stručno usavršavanje nastavnika, čineći ih kompetentnijima u edukaciji o održivim rješenjima.
Projekt PV Experts: Škola surađuje s inozemnim partnerima i lokalnim stručnjacima u području solarne energije
Škola se uključila i u akreditirani projekt Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja ”Innovative School Leaders for Green and Digital Transformation”, koji ima za cilj unapređenje organizacijskih i pedagoških kompetencija ravnatelja, kao i osnaživanje njihovih vještina za provedbu ekološke i digitalne transformacije škole.
Zajedništvo i rast u globalnom okruženju
Srednja škola Ivanec je nositelj dviju Erasmus+ akreditacija koje otvaraju vrata trajnim projektima u općem i strukovnom obrazovanju. Akreditirani projekti omogućuju učenicima i nastavnicima sudjelovanje u mobilnostima kroz koje stječu dragocjena iskustva u inozemstvu, povezujući se s europskim obrazovnim institucijama i šireći svoje horizonte. Ciljevi akreditacija usmjereni su na povećanje stručnih kompetencija nastavnika, unaprjeđenje kvalitete nastave te bolju pripremljenost učenika za tržište rada.
Sudionici projekta HERE Map Makers (1. Erasmus+ projekt škole) iz Hrvatske, Slovenije, Poljske, Italije i Španjolske u Srednjoj školi Ivanec
Svi ovi projekti, uz snažnu podršku nastavnika i vodstvo ravnateljice mr. sc. Lidije Kozina, stvaraju okruženje koje motivira učenike da postanu odgovorni europski građani. Kroz Erasmus+ projekte škola pruža priliku učenicima da otkriju svoj puni potencijal, proširujući im vidike i pripremajući ih za svijet pun mogućnosti. Srednja škola Ivanec tako ostaje predana viziji inovativnog obrazovanja i kreiranja bolje, održive budućnosti za sve, a sve u duhu europskog zajedništva.