S ciljem smanjenja negativnog utjecaja prekomjerne količine šećera u prehrani SPAR Hrvatska je, vodeći se preporukama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), pokrenuo inicijativu smanjivanja udjela šećera u proizvodima vlastitih robnih marki, koja je dobila jak vjetar u leđa priključivanjem Vindije, jednog od najznačajnijih domaćih proizvođača, što bi trebalo biti poziv i drugim hrvatskim proizvođačima, kao što su to već učinili austrijski proizvođači poznatih brendova, poput Raucha i Mannera te Berglandmilcha.
SPAR-ov doprinos vidljiv je u smanjenju šećera u proizvodima robnih marki poput SPAR, S-Budget, SPAR Natur*pur i SPAR Vital. Kod njih čak 160, uspješno je promijenjena receptura i smanjen udio šećera, pri čemu nisu korišteni umjetni zamjenski šećeri, već je smanjena količina šećera u recepturama, kod pojedinih proizvoda i do 80%, s time da nije došlo do promjene okusa.
U SPAR Hrvatska kontinuirano prilagođavamo recepture za proizvode vlastitih robnih marki, tako smo uspjeli kod 36 proizvoda, koje za nas rade hrvatski proizvođači, značajno smanjiti udio šećera. Drago nam je da se Vindija uključila u ovu inicijativu, što ovom projektu za dobrobit naših potrošača, daje dodatni zamah, rekao je predsjednik Uprave SPAR Hrvatske Helmut Fenzl.
Kontinuiran i predan rad na promjeni receptura te smanjenju udjela šećera u raznim kategorijama proizvoda poput kolača, bezalkoholnih pića, sirupa, pudinga, müsli, keksa, capuccina rezultiralo je smanjenjem količine šećera u proizvodima vlastitih robnih marki za više od 300 tona!
-Podizanje kvalitete života i stvaranje zdravijih prehrambenih navika naših kupaca jedan je od ključnih poslovnih i društvenih prioriteta Grupe Vindija, kao najveće domaće prehrambene industrije. Važan korak u tom smjeru postigli smo upravo rebrandingom cjelokupne grupe 'z bregov voćnih jogurta, u kojima je udio šećera smanjen za 15%. Ovakav iskorak napravili smo i u asortimanu sokova, za čiju će se proizvodnju godišnje utrošiti čak 231.700 kg šećera manje, čime pružamo iznimno značajan benefit smanjenja i kalorijske vrijednosti u oba asortimana, uz istovremeno zadržavanje prepoznatljivih okusa“, istaknuo je Nenad Klepač predsjednik Uprave Grupe Vindija.
SPAR i Vindija žele biti promotori ovog projekta te pozivaju i potiču i ostale hrvatske proizvođače da se pridruže inicijativi kako bi zajedničkim snagama utjecali na smanjenje prekomjerne konzumacije šećera i sudjelovali u promicanju zdravijih navika kupaca.