Oratorij "Pashalne slike" varaždinskog skladatelja i katedralnog orguljaša maestra Anđelka Igreca, u velikoj dvorani Lisinski u Zagrebu, 22. ožujka, maestralno su izveli Zagrebačka filharmonija, Akademski zbor "Ivan Goran Kovačić" i Dječji zbor "Zvjezdice" pod dirigentskom palicom maestra Vladimira Kranjčevića.
Kao solisti nastupili su mezzosopranistica Dubravka Šeparović Mušović i tenor Dejan Vrbančič, a baš kao i kod praizvedbe, održane prije devet godina u varaždinskoj katedrali, koncert je pobudio mješovite osjećaje kod publike dok se uživljavala u to Igrecovo vješto preplitanje slika iz Svetog pisma. Budući da je svoj oratorij za sole, dječji i mješoviti zbor te orkestar, napisao na tekstove iz Biblije koji govore o životu i muci Kristovoj njegov je oratorij pun glazbenih obrata i simbolike, na trenutke bolan i dramatičan, a na tren opet dječje razigran, kao da i sam skladatelj svojoj publici želi nakon pashalne muke i žrtve vratiti nadu i vjeru koja donosi spasenje i spokoj duši.
Oratorij je praizveden u okviru 37. Varaždinskih baroknih večeri 2007. godine u katedrali Uznesenja BDM u Varaždinu na 10. obljetnicu uspostave Varaždinske biskupije, a danas, to je velebno pasionsko djelo koje se sastoji od četiri dijela te epiloga (Muka, Jaganjac, Zahvalna gozba, Euharistija naroda, uz prolog i epilog) u izvedbi sjajnih glazbenika i pjevača na čelu s jednako nadahnutim maestrom Kranjčevićem obilježilo 25. obljetnicu izvođenja hrvatske pasionske baštine u Lisinskom.
Oratorij je, je kako sam Igrec kaže nastajao nekoliko godina, a posvetio ga je prvom varaždinskom biskupu mons. Marku Culeju. Prva izvedba zabilježena je na dvostrukom nosaču zvuka kojeg su izdali diskografska kuća "Orfej" Hrvatske radio-televizije i izdavačka kuća "Glas Koncila", te je dobila Vjesnikovu nagradu "Josip Štolcer Slavenski" i Nagradu Pasionske baštine, a ova je nadmašila i skladateljeva očekivanja i uistinu bila je velika čast svakome tko je mogao nazočiti koncertu u Lisinskom. Igrec je u oratoriju Pashalne slike potvrdio svoje nevjerojatno umijeće i talent dajući pri tome kao katedralni orguljaš i zborovođa varaždinske katedrale i dragocjeni prilog Varaždinske biskupije hrvatskoj sakralnoj glazbi, na čemu mu je u Lisinskom čestitao današnji varaždinski biskup mons. Jsip Mrzljak .
„Djelo je sadržajem jedinstveno, a po stilskom opredjeljenju rijetko. Tema i sadržaj „Pashalnih slika“ prožeti su, ne samo Kristovom mukom i uskrsnućem, nego i cjelokupnim spasenjskim događanjem Pashe. Igrecova je glazba u oratoriju potpuno u službi biblijskih tekstova i oblikovanja doživljaja koji nije samo glazbeno-umjetničko, nego i duhovno obogaćenje. Ovaj je oratorij – liturgija koja poziva na suslavlje", smatraju stručnjaci, a glazbena kritičarka Erika Krpan, o Igrecu i njegovom oratoriju zaključuje:
„Misao da umjetnički čin može posvjedočiti duhovni status autora povezala je slike predočivši poznati sadržaj, ideju žrtve s izrazito osobnim pogledom skladatelja, s pogledom čovjeka čija je vjera neupitna. „Hodit ću pred licem Gospodnjim u zemlji živih“, završni je tekst oratorija i na stanovit način zaključna poruka svima koji u toj zemlji živih nastoje časno proživjeti svoj vijek".- zapisala je E. Krpan.