U sklopu Erasmus+ IAG4VET projekta, zaposlenici Elektrostrojarske škole Varaždin sudjelovali su na edukaciji u Italiji.
Edukacija je održana od 30. rujna do 4. listopada u školi Istituto di Istruzione Superiore Alessandro Volta koja se nalazi u talijanskom mjestu Frosinone. Osim iz Hrvatske, skupu je nazočilo dvadeset sudionika iz partnerskih škola iz Estonije, Velike Britanije i Finske, te domaćini iz Italije.
Hrvatsku je predstavljalo četvero zaposlenika Elektrostrojarske škole: ravnatelj Igor Kos, psiholog Ratko Kovačić te profesorice Željka Kezele i Valentina Bračko. Tema provedene aktivnosti bili su marketinški alati, a cilj je bio proširiti znanje marketinškim aktivnostima, te ulozi društvenih i plaćenih medija u komunikacijskom procesu između institucija i ciljnih skupina.T ijekom petodnevne edukacije sudionici su imali priliku detaljno upoznati školu domaćina. Riječ je o tehničkoj školi koja nudi dvogodišnje i trogodišnje obrazovne programe u području mehanike, elektronike,informatike, biotehnologije i marketinga. Također, svaka je škola izvijestila partnere o marketinškim aktivnostima koje provodi u svrhu privlačenja budućih učenika. Sudionici su razmjenjivali dosadašnja iskustva na području planiranja i provedbe marketinških aktivnosti, dijelili informacije o učinkovitom širenju informacija putem društvenih i plaćenih medija, raspravljali o ulozi zaposlenika i učenika u komunikacijskom procesu, te uspoređivali primjere dobre prakse na partnerskim školama.U sklopu edukacije održano je nekoliko radionica na kojima su se sudionici upoznavali s novim metodama za proširivanje marketinških aktivnosti. Na prvoj od njih, pod nazivom „A better way to present“ ,imali su priliku isprobati online alat H5P kao bi kreirali interaktivne sadržaje koje je zatim moguće postaviti na web stranicu ili koristiti kao alat u nastavi. Škola domaćina također je organizirala radionicu pod vodstvom Giacomade Angelisa koja je odrađena u dva dijela. Prvi je dan svrha radionice bila analizirati proces kreativnog razvoja ideje za promidžbeni spot, dok je drugi dan radionica nastavljena u profesionalnom fotografskom studiju gdje su sudionici osmislili i snimili kratku video promociju vlastite škole. Organiziranje posjet umjetničkoj akademiji Rufa u Rimu, koja se specijalizirala za umjetničke programe poput slikarstva, kiparstva, dizajna, filma i fotografije. U pratnji stručnog vodiča razgledali su instituciju te prisustvovali predavanju o akademiji. Osim radnih posjeta, bilo je vremena i za upoznavanje lokalnih znamenitosti tijekom posjeta Rimu i benediktinskoj opatiji Casamari.
- Posjet Italiji pokazao se informativnim za buduće marketinške strategije Elektrostrojarske škole jer smo dobili uvid u mnoštvo novih medijskih oblika i kanala putem kojim je moguće ostvariti inovativnu komunikaciju s ciljnim skupinama - zaključili su na kraju sudionici edukacije.
FOTO Predstavnici Elektrostrojarske škole u Italiji učili o dobroj praksi širenja informacija i marketingu
IHR/Varaždinske vijesti | 26.10.2019. u 08:22h | Objavljeno u Društvo
Označeno u