Tek što je došlo do reorganizacije varaždinske gradske uprave, dolazi do novih promjena.
Naime, na sjednici varaždinskog Gradskog vijeća zakazanoj za 30. siječnja vijećnici će odlučivati o prijedlogu Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu upravnih tijela Grada Varaždina koja je, podsjetimo, na snagu stupila s 1. siječnja ove godine.
Tom je odlukom ukinuto dosadašnjih sedam upravnih odjela (UO) te su ustrojeni UO za kulturu, obrazovanje i sport, UO za proračun i javnu nabavu, UO za komunalne poslove, urbanizam i zaštitu okoliša, UO za prostorno uređenje i graditeljstvo, UO za socijalnu skrb, mjesnu samoupravu i civilno društvo, UO za EU projekte, upravljanje imovinom i gospodarstvo te UO za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća. Osim njih, ustrojen je i Odjel za kontrolu i nadzor, Odjel za unutarnju reviziju, kao i Redarska služba.
Upravo se osnivanje te službe pokazalo, naime, „problematičnim“ te se izmijenjenom odlukom predlaže njeno ukidanje. Poslove komunalnog, prometnog i poljoprivrednog redarstva, koji su se obavljali u Redarskoj službi, ali i službenike, preuzeo bi UO za komunalne poslove, urbanizam i zaštitu okoliša.
Kako se navodi u obrazloženju prijedloga Odluke o izmjeni i dopuni, sadržaj Odluke o ustrojstvu upravnih tijela Grada Varaždina usklađuje se s odredbama Zakona o komunalnom gospodarstvu, a sve sukladno uputi predstojnice Ureda državne uprave u Varaždinskoj županiji.