Rezultati netom završene manifestacije "Adventa u Varaždinu" premašili su sva očekivanja. Kako je rekao varaždinski gradonačelnik Ivan Čehok na današnjoj konferenciji za medije, očekivali su rast od 15 %, a on je više nego dvostruko veći od toga. Prema podacima koje je iznijela direktorica Turističke zajednice Grada Varaždina Jelena Toth, tijekom manifestacije, u razdoblju od 29. studenog 2019. do 6. siječnja 2020. godine u Varaždinu je boravilo 37 % više turista koji su ostvarili 42 % više noćenja u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
- Broj stranih turista povećan je za 57 %, a broj domaćih turista veći je za 23 %. Imali smo goste iz 53 zemalja, ponajviše iz Republike Koreje, Njemačke, BiH, Italije i Slovenije. Ovim brojkama treba pridodati i jednodnevne goste koji uglavnom dolaze organizirano. Prema podacima TZ-a i Društva turističkih vodiča u prosincu je bilo 95 jednodnevnih grupa, dok ih je prethodne godine bilo tek 20-ak. Prema podacima Porezne u razdoblju od 29. studenog do kraja godine u trgovini i ugostiteljstvu ostvaren je turistički promet od 121,7 milijuna kuna, što predstavlja povećanje od jedan posto - istaknula je direktorica varaždinskog TZ-a dodavši da je internetska stranica Turističke zajednice tijekom prosinca imala dvostruko više korisnika i 148 % više pregleda u odnosu na Advent 2018. godine.
Osim Grada i Turističke zajednice u realizaciji manifestacije sudjelovali su i suorganizatori: Gradska tržnica koja je bila zadužena za Ledenu čaroliju s klizalištem i ledenim toboganom na Starom gradu, zatim PRLady, organizator programa na Stančićevu trgu i Show Concept, zadužen za program na Habdelićevu trgu.
Jelena Toth je napomenula da su ovih dana održali sastanak s udruženjem varaždinskih obrtnika koji su uglavnom zadovoljni svojim sudjelovanjem na Adventu, ali su iznijeli i neke svoje primjedbe.
Direktor Gradske tržnice Varaždin Predrag Ciglar također je iznio rezultate koji su bolji u odnosu na Advent 2018. godine.
- Iako je bilo kritika na račun lokacije, pokazalo se da je klizalište na Starom gradu odličan ambijent. Ove je godine bilo 75.000 posjetitelja Ledene čarolije, uz ostvarenih 27.000 klizanja i 30.000 spuštanja ledenim toboganom - iznio je Ciglar uz napomenu da postavljanje svih ovih sadržaja u sklopu Ledene čarolije na Starom gradu košta više od milijun kuna.
Gradonačelnik i Ciglar dodali su da se za sljedeću godinu u organizaciju Adventa svakako planira uključiti i Kapucinski trg.
- Rezultati su odlični s obzirom na prilično oskudne kadrovske i organizacijske resurse. Ali nisu samo brojke bitne, jednako je važno da domicilno stanovništvo prihvaća ponudu i manifestaciju, kako ne bismo imali ono što se događa na moru. Naš Advent nije toliko usmjeren na konzumerizam kao u Zagrebu i čuo sam brojne pozitivne reakcije sa svih strana, a sljedeći Advent planiramo proširiti i na Kapucinski trg. Također treba više osvijetliti grad, da imamo više žaruljica i jednu ugodnu, "geműtlich", ambijentalnu atmosferu. Također u događanja treba više uključiti kulturne institucije, Atrij Staroga grada, galerije, muzeje, s događanjima - zaključio je gradonačelnik.