Generacijama bolje - nova reklamna kampanja za Gavrilović Foto: Ilustracija/INMS

Generacijama bolje - nova reklamna kampanja za Gavrilović

VV | 14.9.2021. u 09:55h | Objavljeno u Sponzorirano

Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i čvrstom brendu kojem se vjeruje, Gavrilović proizvodi postali su svojstveni must have svakog domaćinstva. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene nagrade, a među posljednjima je i Coolest Brands Awards, u kojem je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brandom u kategoriji salama.

Tako tvrdi neovisno istraživanje provedeno od strane Ipsosa i JoomBoosa, kojim su također dobivena i saznanja o najvažnijim aspektima ''Z'' načina života kao što su medijske navike, korištenje pametnih telefona, različitih aplikacija, odluke o kupnji određenih brandovima, stavovi o istima. Fejs generacija, iPhone generacija, Gen Z… Sve su to imena za mlade koji su, kako se kaže, prije naučili koristiti miš nego žlicu. Ipak, u svoj pretežito digitalni svijet, odlučno puštaju i prihvaćaju one koji njeguju tradiciju, odnosno one koji znaju kako ju servirati za moderno doba i vrijeme pred nama.

Generacijama_bolje_A_45_trajne_1014.jpg

Upravo je Gavrilović onaj koji osjeća potrebe svakog potrošača i prepoznaje da će u vrlo skoroj budućnosti upravo nadolazeće generacije činiti temelj potrošačke baze svih prehrambenih brendova. Imajući to na umu, uz poslovnu misiju i viziju koje uvijek teže (naj)boljem, kreirana je nova Gavrilovićeva kampanja “Generacijama bolje”.
Kampanja se obraća primarno generaciji Z slaveći njihov pogled na svijet koji ih okružuje, koristeći audio vizualni izričaj iznjedren na vlastitim pravilima, kulturi i stilu života.

Okosnicu kampanje čini brand film iza kojeg stoji zagrebački Šanavala Concept Store. Režijski potpis pripada mladoj ali iskusnoj Marcelli Zanki, dok su za produkciju na visokoj razini bile zadužene Producentice na čelu s Mirnom Bučević. Uspješnom suradnjom stvoren je svojevrsni manifesto Generacije Z ali i samog Gavrilovića.
Kampanja ovih dana kreće u Hrvatskoj, a možemo ju očekivati na svim linearnim i digitalnim kanalima.
I na kraju, bez lažne skromnosti, iz Šanavale i Gavrilovića odlučno tvrde: ako kampanja nije za deset, onda je barem za osamdeset i osam!

Označeno u