VI. OŠ Varaždin Europska oznaka kvalitete za eTwinning projekt "Explosions of feelings“ Foto: VI. OŠ Varaždin

VI. OŠ Varaždin Europska oznaka kvalitete za eTwinning projekt "Explosions of feelings“

IHR/Varaždinske vijesti | 10.11.2019. u 10:16h | Objavljeno u Društvo
Ljekarne VŽŽ

VI. OŠ Varaždin dobila je još jedno priznanje – Europsku oznaku kvalitete (European Quality Label) za izvrsnost u radu na eTwinning projektu "Explosions of feelings" koji je tijekom prošle školske godine provodila učiteljica Martina Špičko s učenicima 6. a razreda. To znači da je rad učenika, njihove učiteljice i škole prepoznat na najvišoj europskoj razini.

- Europska oznaka kvalitete je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwinning aktivnostima, a dodjeljuje ju Središnja služba za podršku (CSS) u Bruxellesu. Za učenike je ovo poticaj i nagrada za uloženi trud, a za škole je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini - poručuju iz VI. OŠ Varaždin.

U projekt su uz varaždinsku VI. OŠ bile uključene još tri škole iz Švedske, Slovačke i Španjolske. Projekt se temeljio na istraživanju ljudskih osjećaja. Učenici su učili kako prepoznati svoje i tuđe osjećaje te kako upravljati njima u različitim situacijama. Projekt je omogućio povezivanje i suradnju s učiteljima i učenicima iz drugih europskih zemalja. Učenici su poboljšali svoje komunikacijske sposobnosti na hrvatskom i engleskom jeziku, razvijali digitalne kompetencije korištenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije te socijalne i emocionalne vještine.

Tijekom provedbe projekta korišten je niz digitalnih alata (Padlet, Voki, Book Creator, Twinspace…), a učenici su sudjelovali u različitim aktivnostima. Kreirali su svoje avatare kojima su se predstavljali vršnjacima iz različitih zemalja; pripremali su i fotografirali scenske improvizacije te izrađivali prezentacije koje prikazuju različite osjećaje i raspoloženja; izrađivali su ilustracije koje prikazuju ljude u akciji (različita zanimanja i aktivnosti, sport, hobiji…), a tijekom nastave razgovarali su o negativnim ponašanjima i osjećajima te smišljali načine kako riješiti negativne situacije. Također, bili su zaduženi za pripremu digitalnih knjiga (eBooks) i pisanje kratkih priča koje tematiziraju neki problem vezan uz vršnjačko nasilje.

U školi se vesele idućem eTwinning projektu te upoznavanju i druženju s učenicima i učiteljima diljem Europe.