Grad Varaždin od 20. studenoga do 9. prosinca provodi savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o komunalnoj naknadi.
- Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s nacrtom Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o komunalnoj naknadi te prikupljanje mišljenja, primjedbi i prijedloga, kao i eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih mišljenja, primjedbi i prijedloga. Izmjenama i dopunama ove Odluke žele se spriječiti nejasnoće u vezi koeficijenata namjene za određene prostore te pojednostavniti plaćanje komunalne naknade mjesečnom dinamikom - priopćili su iz Grada Varaždina.
Tako je, među ostalim, predloženo da će "obveznicima komunalne naknade za stambene i garažne prostore te neizgrađeno građevinsko zemljište uplatnice biti dostavljane na razini mjeseca te će umjesto tromjesečnog iznosa komunalne naknade i naknade za uređenje voda, sada svaki mjesec dospijevati na naplatu mjesečni iznos komunalne naknade i naknade za uređenje voda. Godišnji iznos komunalne naknade i vodne naknade raspoređuje se na dvanaest jednakih obroka s dospijećem do 25. u mjesecu za tekući mjesec. Za poslovne prostore i građevinsko zemljište koje služi obavljanju poslovne djelatnosti dostavljat će se mjesečni računi s dospijećem do 25. u mjesecu".
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje kao i sam Nacrt odluke, nalaze se na web stranici Grada Varaždina (https://varazdin.hr/savjetovanje-s-javnoscu-2020-godini/) pod rednim brojem 22.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem obrasca dostupnog na službenoj gradskoj stranici, zaključno do 9. prosinca 2020. godine na adresu: Grad Varaždin, Upravni odjel za komunalne poslove, urbanizam i zaštitu okoliša, Trg slobode 12/II, Varaždin, s naznakom „Mišljenja, primjedbe i prijedlozi na nacrt Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o komunalnoj naknadi“ ili na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., također putem obrasca.