U Kulturnom centru "Ivan Rabuzin" jučer je održana 4. sjednica Gradskog vijeća Novog Marofa. Jedna od važnijih točaka bila je Odluka o stipendijama Grada Novog Marofa kojom je odlučeno kako će svi nadareni studenti s gradskog područja imati prilike dobiti stipendiju bez obzira na izbor studija, a kao jedini kriteriji u obzir će se uzimati ocjene.
Time je odlučeno da stipendiju ostvaruju studenti koji upisuju 1. godinu studija s najmanjim prosjekom iz srednje škole od 4,5 te studenti 2. i viših godina s ostvarenim prosjekom od 3,5 iz prethodnih godina.
Ovom odlukom obuhvaćeni su i nadareni studenti 1. godine studija s prosječnom ocjenom iz prethodne dvije godine školovanja, tako da taj prosjek iznosi najmanje 4,5.
Učeničke stipendije za deficitarna zanimanja dodjeljivat će se na temelju bodovanja za postignute rezultate na natjecanjima, u sudjelovanjima na domaćim i inozemnim istraživačkim projektima te prosjekom ocjena. Odobrene stipendije za studente isplaćivat će se od listopada, a za učenike od rujna u trajanju od ukupno 10 mjeseci.
Jednoglasno je i usvojen godišnji Plan djelovanja u području prirodnih nepogoda za 2022. godinu.
-Svi oni koji se ozbiljno bave poljoprivredom prvenstveno bi trebali koristiti mjere Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju kako bi osigurali svoje usjeve koji automatski pokrivaju nastale štete. Treba poticati samo osiguranje, koje je ujedno i rješenje za proglašenje elementarne nepogode – rekao je gradonačelnik Siniša Jenkač.
Usvojen je prijedlog za raspisivanje natječaja za imenovanje ravnatelja Gradske knjižnice i čitaonice Novi Marof, a sklopljen je i ugovor za dodjelu bespovratnih sredstava te usvojen zahtjev za kratkoročno zaduživanje u iznosu 1,4 milijuna kuna za financiranje projekta "Čitanje na kotačima" temeljem sklopljenog Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava Ministarstva kulture i medija i Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva.
Gradonačelnik je obrazlažući tu točku naglasio kako se predviđena sredstva dobivaju naknadno, a da je za samo provođenje projekta u samom startu potrebno imati novac.
-Da bi imali "Čitanje na kotačima" morate kupiti bibliobus, zaposliti vozača, kupiti knjige. Sredstva se dobivaju po izvješćima i kontroli i to je normalna procedura koja funkcionira da bi mogli provesti bilo koji program. EU fondovi su uvijek lijepa priča, ali morate biti financijski stabilni da bi se uopće mogli zadužiti kako bi se projekt mogao provoditi – komentirao je Jenkač.
Vijećnici su usvojili i zahtjev "Novokoma" d.o.o. za davanje suglasnosti za zaduživanje od 670 000 kuna za financiranje ulaganja u dugotrajnu imovinu – završetak izgradnje poslovnog objekta i nabavku opreme koja će obuhvatiti preseljenje na novu lokaciju, unutarnje uređenje, nabavku profesionalnih strojeva i traktora koji će pridonijeti kvalitetnijem obavljanju posla.