Umjesto četiri, uložili više od sedam milijuna: Svečano otvorenje autobusnog kolodvora 14. rujna Foto: Krešimir Đurić

Umjesto četiri, uložili više od sedam milijuna: Svečano otvorenje autobusnog kolodvora 14. rujna

| 3.9.2018. u 14:05h | Objavljeno u Aktualno

U ponedjeljak, 17. rujna, trebao bi se početi službeno koristiti varaždinski autobusni kolodvor, koji je tijekom ljeta po prvi put temeljito obnovljen otkada je izgrađen 1965. godine. Zapravo, moglo bi se slobodno reći da je ponovno izgrađen s obzirom na to što je sve napravljeno tijekom osamdesetak dana.

Umjesto obnove - izgradnja

- Ugovorom je načelno utvrđen kao rok početak školske godine, dakle 3. rujna. No, primopredaja će biti 6. rujna, nakon čega slijedi montaža opreme, dolazak autobusa i ostalo, što će trajati desetak dana, tako da će kolodvor otvoriti svoja vrata putnicima 17. rujna, dok će svečano otvorenje biti 14. rujna, veli nam Franc Harapin, direktor AP Varaždin, napominjući da bi kolodvor vjerojatno mogao početi s radom i tjedan ranije, ali su si još nekoliko dana više radi opreza.

Izvođač je, kako naglašava, praktički unutar utvrđenih rokova, što smatra uspjehom s obzirom na kišno razdoblje na početku kada su najgrublji radovi, a posebno obujam radova, koji je osjetno veći u odnosu na one koji su bili planirani.

- Presečki grupa je kao investitor jako zadovoljna s glavnim izvođačem, Mipcrom, jer je bilo vrlo ambiciozno zamišljeno da napravimo sve ovo za vrijeme školskog raspusta, točnije počnemo tjedan dana prije njegovog početka i završimo tjedan dana nakon njegovog završetka. Zadovoljstvo je to tim veće je se dosta toga radilo što nije bilo u planu, tako da je ulaganje s početnih četiri milijuna kuna došlo na više od sedam milijuna kuna, ukazuje direktor AP Varaždin, koji posluje u okviru Presečki grupe.

Više je razloga za to što je ulaganje toliko naraslo.

- Kada se krenulo u asfaltni sloj, odmah su nastali problemi. Zatim, kad se krenulo s temeljima, opet su se javili problemi, kao i kad se krenulo s radovima na zidovima i instalacijama… Čak su se i stupovi nadstrešnica na peronima morali djelomice ojačavati. Gotovo na svakom milimetru rada bilo je problema, odnosno sve što se taknulo imalo je potrebu za dodatnim radovima, veli Harapin.

Iako to nije bilo u planu, kolodvorskog objekt morao se potpuno srušiti zbog starosti i dotrajalosti te je izgrađen potpuno novi u istim gabaritima.

Više o obnovi i rekonstrukciji varaždinskog autobusnog kolodvora pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...