Varaždinci preko Glova naručuju hamburgere, ali i artikle iz sex shopa

| 24.6.2024. u 08:31h | Objavljeno u Društvo

Od svibnja 2023. do svibnja ove godine hrvatski građani putem Glova naručili gotovo 2,2 milijuna hamburgera. Naime, Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, povodom Međunarodnog dana hamburgera predstavio je trendove potrošnje hamburgera u posljednjih 12 mjeseci na temelju aktivnosti hrvatskih korisnika. Za ilustraciju, zbrojite li sve hamburgere koje je Glovo isporučio u Hrvatskoj u zadnjih 12 mjeseci, udaljenost je jednaka udaljenosti između Zagreba i Zadra.

Inače, ako ste navikli naručivati preko Glova, u posljednje vrijeme se na ovoj internetskoj platformi nudi sve više opcija. Naime, Varaždinci mogu preko Glova naručiti širok spektar proizvoda - od hrane za kućne ljubimce, svježih buketa iz cvjećarne, elektronskih uređaja, pa čak i proizvoda iz sex shopa. Osim toga, putem ove platforme dostupne su i razne namirnice iz trgovina s prehrambenom robom, a svoje proizvode nude i DM, ribarnice, mesnice, voćarne te benzinske postaje. Naravno, tu su i popularni McDonald’s hamburgeri, kao i ukusne palačinke i razne slastice. Samo jedan klik dijeli vas od dostave na vaš kućni prag.

Broj hrvatskih e-kupaca porastao je u odnosu na razdoblje prije pandemije pa tako 75% hrvatskog stanovništva kupuje online čime su Hrvati dosegnuli europski prosjek, pokazalo je Geopost istraživanje pod imenom E-shopper barometar koje je provedeno prošle godine. Detalje ovog istraživanja objavio je na svojim službenim stranicama DPD Croatia, dio Geoposta, najveće dostavne mreže paketa u Europi.

Prema istraživanju, u redovite online kupce spadaju osobe svake dobi, (18 - 70 godina), prosječno naručuju 4,3 paketa mjesečno, ali ipak, tipičan profil hrvatskog online kupca je: 42-godišnja udana žena, veće platežne moći koja živi u urbanoj sredini. Prema istraživanju od ukupnog broja online kupaca čak 59% redovnih e-kupaca čine žene. Hrvati su najviše naručivali proizvode iz kategorije moda (53%), potom obuću (49%), a na trećem mjestu proizvode iz kategorije ljepota i njega (47%).