Međunarodni dan materinskog jezika obilježava se 21. veljače od 2000. godine, kao jedan od zajedničkih simbola ravnopravnosti svih naroda. Naime, UNESCO je 1999. godine, proglasio taj dan Međunarodnim danom materinskog jezika s ciljem učenja, razvoja i unapređivanja materinskog jezika, njegove jezične i kulturne različitosti i višejezičnosti.
Učenici OŠ Vidovec na satovima Hrvatskoga jezika i pod mentorstvom svoje učiteljice Sanje Biškup, obilježili su Dan materinskog jezika pisanjem pjesama, poruka i pisama na kajkavskom narječju. Učenici su izradili origami srca te su u njih umetnuli svoje kajkavske ostvaraje upućene simpatijama. Time su povezali obilježavanje Valentinova i Dana materinskog jezika.
Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva obilježava se 22. veljače jer je na taj dan 1483. godine tiskana prva hrvatska knjiga Misal po zakonu rimskoga dvora. Knjiga je pisana glagoljicom, povijesnim hrvatskim pismom, jednim od nezaobilaznih simbola nacionalnoga identiteta po čemu smo prepoznatljivi i jedinstveni u Europi i svijetu.
Učenici OŠ Vidovec obilježili su Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva različitim aktivnostima: pisali su i ukrašavali svoje glagoljske inicijale i medaljone, osmislili su puzzle te se igrali slažući i pogađajući glagoljske inicijale, kreirali su naslovnice lektirnih djela te naslove pisali na glagoljici, osmislili razredne interaktivne izložbe glagoljskih spomenika pod nazivom "I spomenici mogu govoriti", gdje su sami učenici postali Bašćanska ploča, Vinodolski zakonik ili Prvotisak.
Učenici su se svojim aktivnostima uključili u obilježavanje Mjeseca hrvatskoga jezika te ukazali na važnost promicanja vrijednosti i ljepota glagoljičnog pisma.