TZ GRADA VARAŽDINA Travel i food blogeri na Adventu u Varaždinu!

VV | 1.12.2022. u 09:53h | Objavljeno u Društvo

- Varaždin je posljednjih dana posjetilo 20 inozemnih blogera i novinara koji su došli istražiti grad, upoznati se s njegovim kulturnim i turističkim identitetom i proizvodima, ali i osjetiti čar Adventa koji je započeo prošlog petka - priopćili su iz TZ Grada Varaždina.

Grupa blogera i novinara, njih 19 iz cijele Europe, boravilo je u Varaždinu, u sklopu kampanje Hrvatske turističke zajednice #CroatiaFullOfMagic te su u pratnji vodiča Daria Čamića upoznali Varaždin i njegove atrakcije, a posebno su bili oduševljeni vožnjom na carouselu, kućom Djeda Mraza, gastro ponudom na kućicama i Ledenom čarolijom.

Ugledni blogeri i novinari djeluju na tržištima Njemačke, Češke, Austrije, Norveške, Švedske, Ujedinjenog kraljevstva, Slovačke, Srbije, Italije i Cipra tako da će priče o Varaždinu i ljepotama Adventa doći u sve kutke Europe.

Nešto ranije, prvog dana Adventa, u Varaždinu je boravila još jedna blogersko-novinarska ekipa. Blogerica Naomi Adachi je uz novinara i snimatelja iz Češke snimala božićnu emisiju o Adventu u Varaždinu, ali primarno iz aspekta gastro ponude. Domaćin blogersko-novinarskim ekipama bila je Turistička zajednica grada Varaždina. Dolasci poznatih i uspješnih travel i gastro blogera u Varaždin potvrda su vrijednosti Varaždina kao važne turističke destinacije koja ima potencijal snažnijeg iskoraka i na inozemna manifestacijska i kulturno-turistička tržišta.

unnamed_1.jpg

Turistička zajednica grada Varaždina na Burzi "PUT"

Predstavnice Turističke zajednice grada Varaždina, direktorica Jelena Toth i voditeljica razvoja destinacijskih proizvoda, Smiljana Mlakar, sudjelovale su na 23. izdanju uglednog turističkog susreta „Turistička burza PUT“ koji se ove godine od 28. do 30. studenog održao u Velikoj Gorici.

Uz TZ grada Varaždina na Burzi „PUT“ sudjelovala je i Turistička zajednica Varaždinske županije i ostale turističke zajednice s prostora naše županije.

Riječ je o najstarijem hrvatskom B2B turističkom susretu na kojem se svake godine okupe djelatnici iz agencijskog poslovanja, pružatelja turističkih usluga, hotelijerstva i restoraterstva te sustava turističkih zajednica. Burza funkcionira kao mjesto razmjene informacija između nosioca ponude i potražnje turističkih usluga, forum za predstavljanje sadržaja i novosti u turističkoj ponudi hrvatskih destinacija, a ujedno se i upoznaje odredište koje je burzi aktualni domaćin. 

Ništa manje važan nije ni „networking“ aspekt Burze „PUT“ koji ovaj projekt čini važnim poslovnim događajem, ali i zanimljivim i vrijednim studijskim putovanjem. To potvrđuje i činjenica da se na ovom susretu svake godine okupi oko 150 sudionika iz Hrvatske i susjednih država. Turistička zajednica grada Varaždina redovito sudjeluje na ovom skupu, a ove je godine poseban naglasak stavljen na cjelovitu destinacijsku ponudu Varaždina čija je okosnica manifestacijski, kulturni, ali sve više i aktivni turizam.

tz2.jpg