Gotovo da nije postojala kuća u bivšoj Jugoslaviji koja nije imala barem jednu posudicu ili šalicu s popularnom "Kravicom".
Međutim, mlađe generacije ne znaju ni dan danas što "kravica" simbolizira, a pitanje je koliko su i stariji svjesni kako je sadržaj te popularne posudice nastao, piše N1 Hrvatska.
Sve se to dogodilo zbog "Nutelle", koja je dominirala tržištem od svog nastanka i pokušavala doprijeti do zatvorenog jugoslavenskog tržišta. I tako je početkom sedamdesetih godina u talijanskoj tvornici Ferrero u Italiji nastala Kinder Lada, odnosno recept za namaz upravo za ovdašnje tržište.
Proizvođači Nutella kreme odlučili su se probiti na restriktivno tržište SFRJ davanjem licence koprivničkoj “Podravci” za novu marku čokoladno-mliječnog namaza – Kinder Ladu.
Jedan od uvjeta da dođe do ove suradnje bio je da se Kinder Lada načini od sirovina koje koristi i tvornica Ferrero, s naglaskom na posebnu vrstu lješnjaka i mlijeka. I postala je hit - omiljeni namaz na području bivše Jugoslavije.
Raspadom Jugoslavije i zahvaljujući Ferrerovom preferiranju Nutelle, kojoj novonastale države otvaraju vrata, smanjuje se njihova potreba za Kinder Ladom, pa se prestaje proizvoditi.