Kazališna redateljica i glumica Senka Bulić u ožujku ove godine preuzela je upravljanje varaždinskim HNK-om.
Kazalište je ove godine izašlo s nizom premijera, od “Bogova” Dalibora Matanića, komedije “Buba u uhu” za koju se i dalje traži karta više, operne premijere sa senzacionalnom Korom Pavelić, solisticom međunarodne karijere kojoj joj je ovo prvi nastup u opernoj produkciji u rodnom gradu. Za kraj godine pripremili su “Orašara”, dramsko plesnu predstavu, umjetničku bajku u režiji Paola Tišljarića s brojnim glumcima varaždinskog kazališta, ali i polaznicima Udruge baleta Vindija.
>>Tko su i kako su uspjele neke od najboljih poduzetnica sjeverozapadne Hrvatske?
Iduće godine slave150 godina od otvorenja zgrade Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu. - To je prilika za slavlje, ali i rekapitulaciju, velike teme, nova promišljanja, nove početke. U idućoj godini otvaramo i obnovljenu kultnu Scenu Rogoz - kaže intendantica Bulić.
Kako je izgledao vaš poslovni, profesionalni put u 40 godina respektabilne karijere? Jeste li nailazili na prepreke, suočavali se s predrasudama, imali dojam da se žene trebaju truditi više od muškaraca kako bi uspjele?
Sama sam odabrala put koji je bio teži, ali mi se čini da sam zbog toga zadovoljnija jer sam sačuvala svoju iskonsku motivaciju i fascinaciju svijetom u kojem radim i kojem pripadam. Ne osvrćem se previše niti naknadno procjenjujem prošle odabire. I zadovoljstvo odabirom, ali i svijest o promašaju su mi bitni. Radila sam u institucijama, nezavisnim uvjetima. Jedino što sam željela je rad s pravim umjetnicima, dobre uloge, tekstovi.
Kojim riječima biste opisali sami sebe i svoj izričaj? Što i/ili tko vas motivira?
Motiviraju me brojni ljudi, iz umjetničkog svijeta najviše, ali i inspirativni ljudi iz raznih drugih sfera života. Iskustva različitih ljudi prepoznajem kao važna i često usmjeravajuća i za mene.
Čelnu poziciju varaždinskog HNK-a preuzeli ste u ožujku ove godine, nakon 16 godina upravljanja Jasne Jakovljević. Kako vidite budućnost Kazališta?
Svaki intendant određuje način na koji želi da se kazalište razvija i prepoznaje. Želim publici ponuditi uzbudljivo kazalište, postaviti ih u središte svog interesa. Želim sa svim ljudima iz HNK-a i brojnim suradnicima raditi kazalište koje je ovom gradu, a i šire važno mjesto susreta s umjetnošću. Mislim da smo to već građanima pokazali i zato nam dolaze u tolikom broju.
Koji su vam bili prijelomni trenuci u karijeri?
Rad s nekim redateljima koji su me drastično mijenjali kao umjetnicu, poput Jean Michelle Bruyera, karizmatičnog umjetnika kod kojeg sam igrala u predstavi “Budi se lijepa”. U vrijeme kad sam vodila dramski program Splitskog zvala sam ga da radi u Splitu. Odluka da režiram, da vodim kazalište....Sve me to na razne načine učinilo drugačijom.
Što je, po vama, ključno za uspjeh i opstanak u kulturnoj industriji?
Ključno je brzo reagirati na izbor naslova, problema, ulaziti u rizike jer igra na sigurno dugoročno oslabi umjetničke izazove.