Općina Petrijanec učenicima kupuje bilježnice, kajdanke i pisanke, čak i olovke i gumice za učenike Foto: Ilustracija/Arhiva VV

Općina Petrijanec učenicima kupuje bilježnice, kajdanke i pisanke, čak i olovke i gumice za učenike

VV | 23.7.2020. u 11:33h | Objavljeno u Društvo

U Općini Petrijanec ove će godine prvog dana nastave u novoj školskoj godini učenike osnovne škole na stolu dočekati nove bilježnice, kajdanke i pisanke, likovne mape, geometrijski pribor (dva trokuta, ravnalo, kutomjer i šestar) olovke i gumice za sve učenike.

Rezultat je to Odluke općinskog načelnika Željka Posavca koji je kupnjom školskih bilježnica i školskog pribora želio olakšati izdatke roditeljima za narednu školsku godinu.

Tako će nove bilježnice, osim učenika Osnovne škole u Petrijancu, dočekati i učenike Područnih škola Nova Ves i Strmec Podravski.

- Jedna od prvih Odluka koju sam donio kao načelnik bila je kupnja bilježnica za sve učenike OŠ Petrijanec i PŠ Strmec Podravski i Nova Ves Petrijanečka. Drago mi je da s tom praksom nastavljamo već četvrtu godinu zaredom, a iduće godine predložit ćemo u proračunu još veći iznos za nabavku pribora i bilježnica, a sve u cilju kako bismo olakšali roditeljima početak školske godine. Prošle smo godine po prvi puta stipendirali učenike, a nastavili smo sa stipendijama i za studente, te ćemo i ove godine stipendirati i poticati i učenike i studente za izvrsne rezultate - rekao je Željko Posavec, načelnik Općine Petrijanec

Ovo je još jedna pozitivna mjera kojom će Općina olakšati žiteljima školovanje svoje djece. Na jesen se kreće ponovno sa produženim boravkom koji se u Osnovnoj školi Petrijanec provodi od 2017. godine.

Program produženog boravka omogućuje učenicima redovitost u pisanju domaće zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva prema nastavnom planu i programu za pojedini mjesec, te zadovoljavanje osobnih interesa i razvijanje vještina kroz individualni i grupni rad, a provodi se u toku nastavnog dana u trajanju od 11.30 do 16.30. sati. Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave; u njemu se povezuju rad, igra i učenje s ciljem stvaranja pozitivnog radnog ozračja u kojem će dijete učiti kako biti samostalno, stvarati pozitivnu sliku o sebi kroz otkrivanje različitih izvora učenja.

Označeno u