U četvrtak, 16. listopada, u Budimpešti je održana svečana dodjela Profformance nagrada, koje se dodjeljuju sveučilišnim nastavnicima za izvrsnost u nastavi. U ime tima, koji čine prof. dr. sc. Violeta Vidaček Hainš, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, dr. sc. socio. Antonela Devčić i dr. sc. socio. Karolina Kokot, nagradu je preuzela profesorica Vidaček Hainš. Tim je osvojio 2. mjesto u kategoriji internacionalizacije nastave za projekt V-LEAD- X (Virtual Learning Engagement and Academic Development through Exchange and Collaboration).
Projekt V-LEAD-X okuplja studente i nastavnike iz SAD-a, Nizozemske, Južnoafričke Republike i Fakulteta organizacije i informatike te se temelji na virtualnoj mobilnosti, međunarodnoj suradnji i interkulturalnom učenju. Sudionici razvijaju vještine pregovaranja, komunikacije i rada u multikulturalnim timovima kroz kolegije:
- Pregovaranje u međunarodnom okruženju (nositeljica prof. dr. sc. Violeta Vidaček Hainš) Strategija upravljanja ljudskim potencijalima (nositeljice prof. dr. sc. Violeta Vidaček Hainš i prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa)
Uz nastavu, projekt uključuje i međunarodne studentske inicijative:
- Studentski međunarodni istraživački simpozij o interkulturalnom učenju, pokrenut 2010., koji okuplja studente i mentore u interdisciplinarnom i multikulturnom dijalogu.
- Studentska sekcija međunarodne konferencije CECIIS, aktivna od 2011., koja omogućuje predstavljanje studentskih istraživačkih radova i globalno umrežavanje.
Tijekom godina, na simpozijima i sekciji CECIIS sudjelovali su studenti i nastavnici s više američkih i europskih sveučilišta, uključujući University of Cincinnati, University of Central Florida, DePaul University, University of Illinois, Penn State University, Carlow University, University of South Carolina i Indiana State University, čime FOI dodatno širi međunarodnu mrežu suradnje. Profformance nagrada, koju dodjeljuje međunarodni konzorcij za unapređenje kvalitete nastave, potvrđuje dugogodišnju predanost FOI-ja internacionalizaciji nastave, inovativnim obrazovnim modelima i pripremi studenata za globalno tržište rada.
FOI se već dugi niz godina ističe kao institucija koja sustavno otvara vrata međunarodnoj akademskoj zajednici, potiče razmjenu znanja i iskustava te stvara inkluzivno, multikulturalno i suvremeno obrazovno okruženje. Ova nagrada nije samo priznanje timu autorica projekta V- LEAD-X, već i dokaz institucionalne predanosti FOI-ja obrazovanju studenata za globalni kontekst.
- Velika zahvala ide kolegama i studentima u SAD-u, Nizozemskoj, Južnoafričkoj Republici i na FOI-ju na kontinuiranoj suradnji u virtualnoj i kontaktnoj mobilnosti te svima koji su pridonijeli ovom uspjehu - poručile su nagrađene nastavnice.