Zašto je cjelovita kurikularna reforma bitna, koje su tu novosti, a koji izazovi, neka su od pitanja na koje nam je odgovorila Lidija Kralj, učiteljica matematike i informatike u Velikom Bukovcu, članica ekspertne radne skupine za reformu hrvatskog školstva. Članica je triju stručnih radnih skupina za izradu novih kurikuluma, a njeno područje rada su inovativni i kreativni pristupi u nastavi informatike i matematike.
– Kurikularna reforma je važna jer omogućava veću autonomiju učitelja i škole, dozvoljava uporabu različitih izvora znanja, uključujući i digitalne sadržaje koje stvaraju učenici i učitelji. Uvodi više praktičnih i primjenjivih znanja, istraživanja, otkrivanja te pokazivanja usvojenog stvaranjem. Novi kurikulumi (područja kurikuluma, međupredmetnih tema i predmeta) orijentirani su na ishode učenja kako je uobičajeno u suvremenim kurikulumima zemalja Europske unije. Odgojno-obrazovni ishodi formulirani su tako da učiteljima pružaju slobodu odabira učinkovitih i primjerenih sadržaja, programa i metoda rada koje odgovaraju mogućnostima učenika i škole uz istovremeno preuzimanje odgovornosti za ostvarivanje zadanih ishoda.
Opširnije pročitajte u tiskanom izdanju Varaždinskih vijesti...