Djelatnica Dječjeg vrtića "Dječji svijet" Helena Hajdin, kao jedina predstavnica vrtića iz Hrvatske, sudjelovala je na 14. europskom kongresu šumske pedagogije na temu "Stvaranja mostova između šuma i škola" u Rigi (Latvija).
Kongres je održan početkom srpnja, a na njemu je sudjelovalo ukupno 167 sudionika iz 18 zemalja. Dječji vrtić "Dječji svijet" već četvrtu godinu zaredom provodi program po načelima šumske pedagogije, u koji se uključuju djeca od navršene 3. godine. Prvi puta je na kongresu sudjelovalo ukupno pet sudionica iz Hrvatske, što pokazuje sve veći interes i potrebu za razvojem šumske pedagogije i u Hrvatskoj.
- Cilj kongresa bio je razmijeniti iskustva i raspraviti kako povezati programe šumske pedagogije i redovne programe škola te kako ostvariti što bolju suradnju šumskih pedagoga i odgojitelja/učitelja. Šumska pedagogija je kvalificirano obrazovanje za okoliš vezano uz šume, koje se bavi svim socijalnim, ekološkim i ekonomskim dimenzijama održivosti, potiče razumijevanje, odnose i interakcije između čovjeka i okoliša u kontekstu održivog razvoja te cijeni, promiče i nudi šume kao zdrave i izvrsne lokacije za učenje na otvorenom - pojašnjava Helena Hajdin.
Kongres je započeo i završio u glavnom gradu Latvije, a u međuvremenu su sudionici sudjelovali u bogatom programu organiziranom na obali Baltičkog mora u gradu Jurmali, na Fakultetu energetike i elektrotehnike Tehničkog sveučilišta u Rigi (Riga Technical Univeristy's Faculty of Power and Electrical Engineering) te u LVM parku prirode Tervete.
Među brojnim predavačima, posebno se ističu Tomass Kotovičs - zamjenik direktora UNECE/FAO Mreže šumarskih komunikatora i voditelj odjela za komunikaciju i odnose s javnošću JSC državnih šuma Latvije, prof. Robert Vogl iz srednje škole Weihenstephan-Triesdorf u Saveznoj Republici Njemačkoj te doktor znanosti Jan Fronӗk iz Edukacijskog centra TEREZA u Češkoj Republici. Osim predavanja, sudionici su bili aktivno uključeni u brojne radionice i aktivnosti tijekom kojih su imali priliku steći i razmijeniti praktična znanja i iskustva.