Generacija 'Z' prepoznala je Gavrilović kao cool brand

VV | 1.10.2022. u 21:00h | Objavljeno u Društvo

Mesna industrija Gavrilović kontinuirano drži svoju lidersku poziciju i trajno ulaže u kvalitetu, ali i u nove proizvode i procese koji se i dalje temelje na očuvanju tradicije, te ostaju ono što su vazda i bili.

Prema neovisnom istraživanju koje su proveli agencija IPSOS i JoomBoos, jasno je kako je brend Gavrilović prepoznat i od Generacije Z, kao najcool brend u 2022. godini, jer svojim stavom komplementira naravi ove generacije koja predano živi i predstavlja iskonsko svoje, a pristupom Gavrilović i jest dio ove generacije jer se ne boji sinergije, inkluzivnosti, suradnje, noviteta, ali i izazova koji sa sobom nose prosperitet.  

Gavrilović se ne suspreže u svoje perjanice - proizvode poput trajnih i polutrajnih salama, ugraditi ''dobru staru'' unikatnost koja je servirana za sve, za one koji znaju što znači bolje! 

Upravo to sa sobom nosi razliku i donosi ranije spomenutu nagradu za najcool brend, koja ima svoju težinu, jer je dodijeljena od strane posebne generacije koja je pomalo i neshvaćena. Srećom, ne u slučaju Gavrilovića, koji je na vrijeme proučio i prepoznao što je za Generaciju 'Z' – cool.

- Još jučer smo na njih gledali kao na neke nove klince koji tek dolaze, a već danas oni predstavljaju stup našeg društva. Mijenjaju pravila, postavljaju nove norme, glasno se zauzimaju za svoja prava i oblikuju svoju, ali i našu budućnost. Generacija Z je stupila na scenu i predvodi još jednu tihu, ali opipljivu revoluciju koja će pokazati što znači novi i bolji svijet te tko u njemu ima svoje mjesto i neospornu vrijednost. To se naravno očituje i kroz brendove koji se njihovim potrebama i afinitetima tek pokušavaju prilagoditi ili su već kroz tu prilagodbu prošli te bivaju prihvaćeni, upravo zato su i dalje omiljeni, bez zadrške, bez potrebe da mijenjaju svoj identitet samo kako bi bili dopadljivi. Jer upravo u svom omiljenom, s pravom najcool brendu, imaju suputnika i prijatelja; imaju kompaniju koja osjeća i sluša mlade te u korak s njima ide sigurno prema naprijed - izjavio je Mario Zbiljski iz Gavrilovića.

Označeno u
Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci
  • Sedam Gavrilović proizvoda osvojilo zlato!
    Ove je godine čak sedam Gavrilović proizvoda osvojilo zlatnu medalju za izvrsnost i kvalitetu, koje dodjeljuje prestižna njemačka organizacija DLG. Osim renomiranih trajnih Gavrilovićevih salama, poput Zimske salame, Čajne i…
  • Generacijama bolje - nova reklamna kampanja za Gavrilović
    Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i čvrstom brendu kojem se vjeruje, Gavrilović proizvodi postali su svojstveni must have svakog domaćinstva. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene…