Mesna industrija Gavrilović kontinuirano drži svoju lidersku poziciju i trajno ulaže u kvalitetu, ali i u nove proizvode i procese koji se i dalje temelje na očuvanju tradicije, te ostaju ono što su vazda i bili.
Prema neovisnom istraživanju koje su proveli agencija IPSOS i JoomBoos, jasno je kako je brend Gavrilović prepoznat i od Generacije Z, kao najcool brend u 2022. godini, jer svojim stavom komplementira naravi ove generacije koja predano živi i predstavlja iskonsko svoje, a pristupom Gavrilović i jest dio ove generacije jer se ne boji sinergije, inkluzivnosti, suradnje, noviteta, ali i izazova koji sa sobom nose prosperitet.
Gavrilović se ne suspreže u svoje perjanice - proizvode poput trajnih i polutrajnih salama, ugraditi ''dobru staru'' unikatnost koja je servirana za sve, za one koji znaju što znači bolje!
Upravo to sa sobom nosi razliku i donosi ranije spomenutu nagradu za najcool brend, koja ima svoju težinu, jer je dodijeljena od strane posebne generacije koja je pomalo i neshvaćena. Srećom, ne u slučaju Gavrilovića, koji je na vrijeme proučio i prepoznao što je za Generaciju 'Z' – cool.
- Još jučer smo na njih gledali kao na neke nove klince koji tek dolaze, a već danas oni predstavljaju stup našeg društva. Mijenjaju pravila, postavljaju nove norme, glasno se zauzimaju za svoja prava i oblikuju svoju, ali i našu budućnost. Generacija Z je stupila na scenu i predvodi još jednu tihu, ali opipljivu revoluciju koja će pokazati što znači novi i bolji svijet te tko u njemu ima svoje mjesto i neospornu vrijednost. To se naravno očituje i kroz brendove koji se njihovim potrebama i afinitetima tek pokušavaju prilagoditi ili su već kroz tu prilagodbu prošli te bivaju prihvaćeni, upravo zato su i dalje omiljeni, bez zadrške, bez potrebe da mijenjaju svoj identitet samo kako bi bili dopadljivi. Jer upravo u svom omiljenom, s pravom najcool brendu, imaju suputnika i prijatelja; imaju kompaniju koja osjeća i sluša mlade te u korak s njima ide sigurno prema naprijed - izjavio je Mario Zbiljski iz Gavrilovića.