U subotu, 15. lipnja sjever Hrvatske postao je bogatiji za još jednu oazu vodene zabave – Aquapark Martilandia. Svoje prve kupače Martilandia je oduševila, no nisu samo kupači ostali očarani novim vodenim atrakcijama, već i brojni uzvanici službenog otvorenja. Tako su se u subotu u Termama okupila brojna imena zaslužna da se ova hvalevrijedna investicija privede kraju. Zaslužni su svi jer su svojim doprinosom potpomogli da se Terme kroz godina poslovanja uzdignu u prepoznatljiv healthness resort, prvi takve vrste u Europi.
Otvorenje je na jednom mjestu okupilo brojne, a među njima i generalnog direktora LifeClass Termi Sveti Martin, Igora Nekića, načelnika Općine Sveti Martin na Muri, Dražena Crnčeca, župana Međimurske županije, Matiju Posavca, voditelja Turističke zajednice Međimurske županije, Rudija Grulu, te direktoricu prodaje i marketinga u LifeClass Termama Sveti Martin, Nušu Korotaj.
Investicija od preko 2.5 milijuna kuna
LifeClass Terme Sveti Martin ove su godine odlučile svojim gostima ponuditi nešto novo i svježe. Uprava tvrtke ušla je u investiciju od preko 2.5 milijuna kuna te s partnerima New Dieresin Contract S.r.l., vodećom tvrtkom u Europi po dizajnu, konstrukciji i instalaciji specijaliziranih proizvoda za vodene tobogane i bazene iz Italijete hrvatskom tvrtkom HJ Projekt iz Murskog Središća preuredila vodeni park. Tri nova velika tobogana, standardni otvoreni, adrenalinska kamikaza i lijevak, kao i novo dječje vodeno igralište izgrađeni su u 45 dana da bi velikim i malim kupačima priuštili ljetne avanture u vodenom parku novog naziva Martilandia u Termama Sveti Martin.
- U životu i investicijama uvijek treba težiti nečem novom i drugačijem, onda idu i rezultati. Terme čine gotovo 2/3 ukupnog međimurskog turizma po gostima i smještaju. Svaki razvoj Termi znači i ukupan razvoj međimurskog turizma - istaknuo je župan Posavec.
Investicija u Aquapark Martilandia još jedan je dokaz da LifeClass Terme Sveti Martin kontinuirano investiraju u kvalitetu usluge i proizvoda jer je to jedini način za zadržati poziciju najkvalitetnijeg termalnog resorta u RH.
Načelnik Crnčec kazao je da zahvaljuje Toplicama Sveti Martin na iznimnom trudu i ulaganju koji su napravljeni, što će generirati dobre rezultate i prihode.
- Ako uspoređujemo s 2017. godinom, ove godine do današnjeg datuma imamo 4500 noćenja više. Na području općine pojavila su se i tri nova privatna iznajmljivača, tako da ih sada ukupno imamo 27. Sve to garantira jednu stabilnu budućnost - naglasio je Crnčec.
Nove investicije pod novim vodstvom
Igor Nekić, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin napomenuo je kako su LifeClass Terme Sveti Martin u posljednjih sedam mjeseci investirale preko 3.5 milijuna kuna u hotel, od čega je preko 2.5 milijuna kuna bilo investirano u AquaparkMartilandia. Sve realizirane investicije su pomno odabrane u svrhu povećanja kvalitete usluge što u konačnici dovodi do povećanja zadovoljstva gostiju i boljih rezultata.
- Pozitivan trend u rezultatima LifeClass Termi Sveti Martin pokazuje nam da je smjeru kojem se poduzeće razvija ispravan te ćemo u budućnosti nastaviti investirati u kvalitetu, a sve u svrhu veće konkurentnosti na turističkom tržištu - istaknuo je Nekić koji je funkciju generalnog direktora preuzeo u listopadu prošle godine.
Također, Nekić napominje kako su Aquaparku Martilandia pridodana 3 nova tobogana (klasični, spin bowl i kamikaza) te dječje vodeno igralište s dva tobogana za koje smatramo da će imati najveći utjecaj za privlačenje obitelji s djecom.
Najkvalitetniji Aquapark na sjeveru Hrvatske
Aquapark Martilandia jeovom investicijom postao najkvalitetniji aquapark na sjeveru Hrvatske kao i u regiji za što slobodno možemo reći da uključuje područje Slovenije, Austrije i Mađarske u radijusu 150 kilometara. Nuša Korotaj, direktorica prodaje i marketinga ističe da je naziv Aquaparka Martilandia nastao kao asocijacija na mjesto u kojem živi Marti, maskota aquaparka. Lik maskote je jelen Marti jer oko područja LifeClass Termi Sveti Martin obitava puno divljih životinja, a najviše jelena, životinje koju djeca vole.
- Ključ uspjeha je sinergija, možemo reći da su Toplice motor turizma u Međimurju uz puno malih kotačića koji pomažu u tom uspjehu - rekao je Grula.
Direktorica prodaje i marketinga Nuša Korotaj istaknula je da su jedini takav aquapark na sjeveru Hrvatske.
- Na krilima ESPA (European Spa Award) nagrade koju smo primili prošli mjesec za kategoriju Inovativni Spa koncept, strategija prodaje u budućem razdoblju će se još jače fokusirati na germanskim tržištima te tržištima istočne Europe (Mađarska, Poljska, Češka, Slovačka). Također okrenut ćemo se prema novim tržištima kao npr. Italija, Njemačka i Srbija. Kroz healthness strategiju prodaje promovirat ćemo i naglašavati učenje dr. Rudolfa Steinera te antropozofiju koji su implementirani u naše proizvode i usluge - istaknula je Korotaj.