FOI: Održan Kick-off i koordinacijski sastanak u sklopu Erasmus+ projekta iLed

VV | 9.12.2022. u 15:41h | Objavljeno u Društvo

U sklopu međunarodnog Erasmus+ projekta pod nazivom Innovating Learning Design in Higher Education (Inoviranje dizajna učenja u visokom obrazovanju) - iLed i vodstvom prof. dr. sc. Blaženke Divjak, Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu u četvrtak, 8. prosinca, i petak, 9. prosinca 2022. godine, ugošćuje projektne partnere na prvom radnom projektnom sastanku. Prvi dan (četvrtak) održan je kick-off sastanak projekta, dok će drugi dan (petak) partneri sudjelovati na prvom koordinacijskom sastanku.

Na projektnom sastanku sudjeluju predstavnici partnerskih visokih učilišta iz nekoliko europskih zemalja: Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Sveučilišta J. W. Goethea iz Frankfurta (Njemačka), Sveučilišta Oulu (Finska) te Otvorenog sveučilišta (Ujedinjeno Kraljevstvo).

Projekt, koji je započeo s provedbom u listopadu 2022., provodi se uz financiranje Europske unije, u sklopu Erasmus+ Suradničkih partnerstava u visokom obrazovanju. Ukupan proračun projekta veći je od 3 milijuna kuna (400.000 eura), a predviđeno je trajanje tri godine. Riječ je o najbolje ocijenjenom i jedinom dodijeljenom projektu u toj kategoriji i tom iznosu u Hrvatskoj.

U sklopu projekta nastavit će se razvoj inovativnog koncepta i široko prihvaćenog alata za dizajn učenja Balanced Learning Design Planning (https://learning-design.eu/), započet u sklopu ranijih projekata FOI-ja, a ponajprije Erasmus+ projekta Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education (RAPIDE: https://rapide-project.eu/).

Alat je utemeljen na suvremenim istraživanjima, teorijama i praksama, polazi od ishoda učenja i načela usmjerenosti na studenta te primjene analitika učenja, a budući da je javno dostupan, već u pilot fazi koristi se u izradi više od 300 kolegija i tečajeva u više u 25 zemalja svijeta.

Uz poticanje daljnje primjene inovacija (koncepata te pripadajućih algoritama i alata) u dizajnu učenja na međunarodnoj razini, projektom će se potaknuti zajednička primjena dizajna učenja u virtualnim okruženjima, fleksibilnost u učenju, kao i unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju za primjenu digitalnih pedagogija (kroz Massive Open Online Courses).

Uz ključne naglaske na dizajnu učenja i analitikama učenja, projektom će se poduprijeti i razvoj i primjena mikrokvalifikacija i digitalnih certifikata, kao važnih inicijativa u području obrazovanja na razini Europske unije.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci