Na Fakultetu organizacije i informatike (FOI) održan je online početni sastanak međunarodnog strateškog projekta RAPIDE – „Relevant assessment and pedagogies for inclusive digital education“, koji koordinira FOI, a sudjeluje pet europskih partnera.
Kako inovirati učenje i poučavanje u visokom obrazovanju u online ili u hibridnom modelu? Koji su modeli učenja kroz rad na medicini, a kakvi na matematici, informatici ili društvenim znanostima? Kakve metode vrednovanja i ocjenjivanja možemo upotrijebiti? Na koji način izvući korisne podatke iz mora informacija pohranjenih u virtualnom okruženju, analizirati i prikazati ih kako bismo pomogli nastavnicima i studentima bile su glavne teme, a koordinatorica cijelog projekta je prof. dr. sc. Blaženka Divjak.
Projekt trajanja 24 mjeseca započeo je u 1. ožujka 2021., a financiran je u okviru Erasmus+ programa Europske komisije u ukupnom iznosu od 219.085 eura.
Cilj ovog važnog projekta je razvoj, implementacija i razmjena inovativnih pedagogija, uključujući vrednovanje i ocjenjivanje, te upotreba analitika učenja za podršku studentima i nastavnicima kao usklađenih procesa za relevantno i inkluzivno digitalno obrazovanje kako bi se uspješno suočili s COVID-19 i sličnim krizama i podržali svrsishodnu digitalnu transformaciju visokih učilišta.
Partneri na projektu su eminentna europska sveučilišta: Open University iz Velike Britanije, Delft University of Technology iz Nizozemske, Goethe University iz Njemačke, Sveučilište u Rijeci te Medicinski fakultet.
Tijekom projekta partneri će raditi na četiri velika rezultata te razviti brojne inovativne načine učenja i poučavanja, održati radionice, događaje s multiplicirajućim učinkom, razviti e-predmet na otvorenoj platformi koji će biti transformiran u MOOC (Massive open online course). Započet će se izradom obrazovnih otvorenih resursa i e-predmetom za obrnutu učionicu (eng. flipped classroom) i učenje kroz rad (eng. Work based learning), koji će koordinirati stručnjaci sa sveučilišta Open Unversity iz Londona.