U sklopu međunarodnog Erasmus+ projekta „SOFT“, kojeg vodi i koordinira Osnovna škola Novi Marof, projektni tim škole organizirao je 26. ožujka međunarodno natjecanje iz geografije za učenike iz šest škola zemalja članica projekta (Hrvatska, Finska, Litva, Grčka, Rumunjska, Portugal).
Projekt je baziran na novim oblicima poučavanja i učenja uz pomoć nove tehnologije i aplikacija. Natjecanje iz geografije u međunarodnom okruženju organizirano je u skladu s ciljevima projekta koristeći Kahoot interaktivnu aplikaciju za igranje kvizova i koordinaciju aktivnosti putem Zoom komunikacijske platforme.
Međunarodnom natjecanju su prethodila školska natjecanja unutar šest škola zemalja članica projekta gdje smo među najboljim učenicima pojedinih škola ujedno i članovima projekta SOFT dobili predstavnike na međunarodnom kvizu na kojem je sudjelovalo 24 najbolja učenika iz šest škola zemalja sudionica projekta „SOFT“ u pojedinačnom i ekipnom natjecanju.
Hrvatsku i OŠ Novi Marof su predstavljala četiri učenika osmih razreda: Ana Knežević, Jurica Hohšteter, Matija Knežević i Viktor Štromar. Pokazali su odlično znanje i još jedanput uspješno promovirali Osnovnu školu Novi Marof te grad Novi Marof.
U iznimno jakoj konkurenciji ekipno su osvojili drugo mjesto iza učenika iz Rumunjske, a ispred Litve, Grčke, Finske i Portugala dok je učenik Viktor Štromar osvojio pojedinačno treće mjesto iza dva učenika iz Rumunjske.
Koncept natjecanja su osmislili međunarodni koordinatori projekta “SOFT”, tehničku provedbu i vođenje međunarodnog kviza u virtualnom okruženju odradio je Josip Beštek, učitelj informatike i glavni koordinator projekta “SOFT”. Pitanja na školskoj razini osmišljavali su učenici pojedinih škola uz vodstvo učitelja geografije, a pitanja na međunarodnoj razini osmislili su učitelji geografije. Priprema učenika za natjecanje i osmišljavanje koncepta pitanja za OŠ Novi Marof odvijala se pod vodstvom učitelja geografije Zdravka Peteka, također člana projektnog tima SOFT.
Unatrag godinu dana međunarodne razmjene učenika su odgođene do poboljšanja epidemiološke situacije, no primjenom novih aplikacija i tehnologija nastoji se i dalje provoditi međunarodna suradnja i izobrazba učenika te provedba aktivnosti projekta na djeci zanimljiv način u virtualnom okruženju.