Advent u Varaždinu dosad najposjećeniji, ali i najuspješniji po ostvarenom prometu

| 28.1.2022. u 11:10h | Objavljeno u Društvo

Advent u Varaždinu, koji je trajao od 26. studenog do 6. siječnja ove godine, dosad je najuspješnija manifestacija u Varaždinu i po broju posjetitelja i po financijskim rezultatima. O tome su na današnjoj konferenciji za medije u Gradskoj vijećnici govorili gradonačelnik Neven Bosilj, direktorica ureda Turističke zajednice Grada Varaždina Jelena Toth i Predrag Ciglar, direktor Gradske tržnice Varaždin, koja je i ove godine organizirala klizalište na Kapucinskom trgu.

panoramski-kotac.jpg

- U nešto više od mjesec dana održavanja programa i sadržaja Advent u Varaždinu je posjetilo više od 150 tisuća posjetitelja. Najviše je posjetitelja zabilježeno u Kući Djeda Mraza, na panoramskom kotaču i na klizalištu - rekla je Jelena Toth pojašnjavajući da je broj posjetitelja procjenjen na temelju podataka Policijske uprave Varaždinske i putem evidencija na pojedinim atrakcijama u sklopu manifestacije.

Kuću Djeda Mraza posjetilo je više od 15.000 posjetitelja, a isto toliko ih je bilo i na panoramskom kotaču, koji je bio jedna od glavnih atrakcija ovogodišnjeg Adventa. Na klizalištu Ledene čarolije bilo je više od 30 tisuća klizača, a na ledenom toboganu zabilježeno je čak 37.000 spustova.

Osim rekordnog broja posjetitelja Advent je zabilježio i rekordni financijski rezultat. Prema podacima Porezne uprave, u djelatnostima trgovine i ugostiteljstva za vrijeme održavanja manifestacije na području grada ostvaren je ukupan promet od 329,4 milijuna kuna.

- U odnosu na posljednji Advent, koji je održan prije pandemije u zimu 2019. godine na 2020. godinu, to predstavlja povećanje od 18,7% - istaknuo je gradonačelnik Neven Bosilj.

kuca-djeda-mraza.jpg

Što se tiče turističkih brojki, prema podacima sustava e-visitor ostvareno je 23% manje noćenja nego u adventskom razdoblju 2019. godine. Pritom treba napomenuti da tijekom ovog Adventa najveći varaždinski hotel Turist nije bio u funkciji, a na njega se odnosi oko 27% smještajnih kapaciteta grada.

U Turističkoj zajednici i Gradu Varaždinu ističu da je manifestacija bila iznimno dobro marketinški popraćena te da je bila hit na društvenim mrežama i skupila rekordan broj lajkova i pratitelja.

Web stranicu Advent u Varaždinu najviše su pregledavali korisnici iz Hrvatske i Slovenije, od čega je više od 60% njih bilo iz Zagreba, a zatim slijede gradovi; Varaždin, Ljubljana, Maribor i Čakovec.

Ukupan proračun manifestacije iznosio je 1,8 milijuna kuna, pri čemu je Grad Varaždin sudjelovao s pola milijuna kuna, a TZ je uložio 300.000 kuna vlastitog viška ostvarenog na Špancirfest, dok je ostatak novca osiguran najmom kućica i štandova, prodajom ulaznica te od sponzora.