PU varaždinska prije nekoliko dana objavila je kako je na dijelu Šenoine ulice od raskrižja s ulicom Ivana Kukuljevića u Varaždinu uspostavljena nova regulacija prometa tako da se od navedenog raskrižja, do Trga bana Jelačića zabranjuje promet za motorna vozila te se isti dio ulice određuje kao pješačka zona.
- Oprez u Šenoinoj ulici, nova regulacija prometa
Na to su na svojem Facebook profilu reagirali iz Udruge "Varaždinski biciklisti" koji ne podržavaju ideju o zatvaranju Šenoine ulice u Varaždinu.
- Prvo, time se oduzimaju parkirna mjesta, a da nova nisu nadomještena. Generalni urbani plan grada predviđa podzemnu garažu na mjestu velikog parkirališta kod tržnice, objekt koji bi opravdao ukidanje drugih parkinga u jezgri kad bi garaža bila planirana i izvedena. Isto tako, prilikom jednodnevne akcije zatvaranja Šenoine za EU tjedan mobilnosti 2018. godine, najviše prigovora građana koji nisu mogli proći automobilima bilo je na onemogućavanje parkiranja u blizini gradske tržnice - navode u objavi na svojem Facebook profilu.
Ističu kako već godinama predlažu da se objedinjeno sagleda potez dviju ulice u središtu grada, Šenoine i Stepinčeve, ukidanjem parkirališta, ali ne potpunim ukidanjem prometa.
- Štoviše, predložili smo da u navedeni koridor ulazi gradski bus koji putnike dovede u sam centar, jer upravo to traži svatko tko javnim prijevozom dolazi turistički ili svakodnevno po špeceraj. Ovim potezom vozačima automobila oduzeto je mnogo, dok je pješacima i biciklistima poklonjena ulica bez javnih sadržaja - ističu u Udruzi "Varaždinski biciklisti" i dodaju kako je Šenoina ulica repriza Anine ulice, samo u drugom pakovanju.
- Molimo ne bojajte ništa! - poručuju.
Navode i neke dobre ideje i primjere, pa tako spominju Ljubljanu kao jedan od gradova koji se najkvalitetnije i najbrže transformirao u pješačko-biciklistički.
Posjetili su na anketu o navikama bicikliranja te ističu kako upravo sada mogu građani mogu koristiti priliku da komentiraju nove "kreacije" u Šenoinoj ulici u Varaždinu.