Koristi li se službeno vozilo Grada Varaždina i za privatne svrhe i koje, a ako da, radi li se to sukladno propisima i parvilniku o korištenju službenih vozila, kakve imaju gradovi i gradske institucije, pitanja su koja se pojavila nakon što su objavljene fotografije gradskog Peugeota karavan s krovnom kutijom marke Thule.
-To je čuveno SDP-ovo strogo odvajanje privatnog od javnog, navodi se na FB stanici Varaždinci za Čehoka gdje zaključuju kako ovaj dodatni prtljažni prostor ima veze s nedavnim godišnjim odmorom gradonačelnika Nevena Bosilja.
Objašnjenje dodatka na krovu, koji nikada ranije nije viđen na gradskom vozilu, još se čeka iz Gradsko vijećnice u kojoj se nije prvi put postavilo pitanje korištenja službenog vozila u privatne svrhe i je li to napravljeno sukladno propisu, odnosno pravilniku.
Naime, svojedobno se sumnjalo da se Natalija Martinčević, danas saborska zastupnica Reformista, kao zamjenica varaždinskoga gradonačelnika koristila službenim vozilom Grada Varaždina Peugeot za odlaske u Pulu u vrijeme kada je tu Radimir Čačić izdržavao zatvorsku kaznu zbog prometne nesreće u Mađarskoj.
-Kako o službenim posjetima naše dogradonačelnice Puli i njezinim znamenitostima nismo čitali novinske napise, slobodni smo zaključiti da je posjećivala Radimira Čačića te ga informirala i primala političke upute. Nismo nešto vični pravu, no smatramo da se radi najmanje o protupravnom korištenju našeg – gradskog vozila u privatne svrhe. Je li Martinčević politički odgovorna za to, ne znamo, ali smo sigurni da Čačiću takva zabrana nije nimalo smetala, jer smo se osvjedočili da on smatra da je 'iznad' zakona koji obvezuju ostale smrtnike. Na žalost, nismo došli do fotografija iz tunela Učka kako bi se vidjelo je li gđa Martinčević vozila sama ili je bila u društvu, no zasigurno će se to operativnim radom lako dokazati', pisali su anonimni prijavitelji, navodeći da su se posjete odvijale od srpnja do studenog 2013. godine, i to 28. srpnja, zatim 1., 6., 9., 10., 15., 16., 28., 29. kolovoza te 13., 15, 23. i 24. rujna, kao i 7., 9., 21., 22. listopada te 13. i 14 studenog.
Dok su se u vezi korištenja automobila najavili i policijski izvidi, Martinčvić je ukazala se „može se iščitati otkud je prijava došla s obzirom da ispis uređaja posjeduju samo službe Grada Varaždina“, odnosno da se radi o „zlonamjernim konstrukcijama“ te je „jasno kako se ne radi o zaštiti interesa građana, već o nastavku političkog nasilništva, što je sugrađanima već potpuno jasno“.
Posebno je ukazala na to da je postupala sukladno pravilniku, ali joj je kao zamjenici gradonačelnika službeno vozilo ipak oduzeto, 'dok gradonačelnik i drugi zamjenik kao i neki pročelnici i nadalje koriste službena vozila'.
-Pozdravljam zanimanje za rad zastupnika i dužnosnika te ću kao saborska zastupnica tražiti očitovanje svih dužnosnika Grada Varaždina i Varaždinske županije o korištenju službenih vozila, troškovima službenih putovanja i isplaćenim dnevnicama, poručila je Martinčević u vrijeme kada se postavljalo i pitanje kako je tadašnji varaždinski gradonačelnik Goran Habuš dolazio na posao i druga mjesta u vrijeme kad je bio bez vozačke dozvole koja mu je oduzeta zbog izazivanja prometne nesreće u alkoholiziranom stanju, koja ga je koštala mandata zastupnika.
Odbacujući sumnje na političku osvetu, Habuš je tvrdio da nitko iz Grada nije prijavio Martinčević, ali i najavio pokretanje revizije kako bi se utvrdilo je li koristila vozilo u privatne svrhe. Istovremeno, HDZ je ukazivao da „u Varaždinu vlada nepotizam i zloupotreba, a prljavo rublje ne bi svako malo isplivalo da nije bilo raskola u vladajućem HNS-u, kako na državnoj razini, tako i na lokalnoj“…