Na pivo otpada do 40 posto prodaje svih pića što je Hrvate svrstalo u Top 10 potrošača piva u Europi. Zaključeno je to na godšnjoj konferenciji HoReCa Grupe, najznačajnijeg udruženja hrvatskih distributera pića, opreme i drugih proizvoda u tom sektoru održanoj u Opatiji, piše Večernji.hr.
Najveća je potrošnja pića, i bezalkoholnih i piva, u vrijeme turističke sezone što je i blagoslov i problem, no ne može se reći, da je poslovanje izvan sezone čisti trošak jer pripreme za sezonu počinju rano kako bi se odradila kvalitetno. U narednim godinama očekuje se velika konsolidacija i globalizacija tržišta, a najveći utjecaj na razvoj tržišta imat će i dalje ekonomski faktor.
- Kako bi svi u lancu, od proizvođača preko distributera do potrošača bili zadovoljni potrebno je stvarati i poticati dodanu vrijednost i na taj način povećati prodaju, a ne se orijentirati na samu cijenu - zaključeno je.
Tržište piva u Hrvatskoj ima oko tri milijuna hektolitara te je ocijenjeno vrlo dinamičnim, s obiljem noviteta koji se vide u plasmanu novih proizvoda poput Radlera i Cider pića te Kraft piva kojima su osvajaju novi potrošači.