S ciljem da ostanu kao trajna uspomena, a opet nisu ni suvenir tiobična čestitka, GIT trgovačko društvo za grafičku i izdavačku djelatnost, informatički inženjering i trgovinu iz Varaždina predstavilo je jučer na završnoj konferenciji "Pop up čestitke", odnosno 3D čestitke za razne namjene, ali i one personalizirane te drvene.
- Pokrili smo sve kategorije, odnosno sve prigode od rođendana, vjenčanja, diploma, pozivnica, zahvalnica, odnosno nudimo 50-ak proizvoda, a naša specifičnost su personalizirani proizvodi - rekao je tijekom predstavljanja konačnog rezultata projekta direktor Denis Terzić, dodajući da su u mogućnosti proizvesti oblik zgrade ili logotip tvrtke onako kako kupac želi.
Naime, pokretanje kreativnih 2D i 3D pop up čestitki nadogradnja je redovnom poslovanju i daljnjem razvoju tvrtke i njihove glavne vizije koja glasi "Inovacijom do uspjeha". Čestitke su namijenjene raznim prigodama, ali predstavljaju i inovativan turistički proizvod.
- Upravo turistički aspekt ove priče je i najzanimljiviji jer omogućuje 3D pop up prikaze znamenitosti, spomenika i vizura hrvatskih gradova - ukazao je Terzić, dodajući da je u njihovoj poslovnici moguće zatražiti i predstaviti neku svoju ideju ili rješenje, a oni će vam pomoći u realizaciji.
Projekt pod nazivom "Proširenje kapaciteta tvrtke GIT razvojem poslovne jedinice za proizvodnju 3D čestitki" sufinanciran je iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Veličina projekta je 682.097,91 kn, od čega je 43,98 posto, odnosno 300.000 kuna sufinancirano sredstvima EU kroz Javni Poziv E impuls 2016.
- Zapravo ono zbog čega smo mi krenuli bila je želja za novim znanjima i opremom, a imali smo ideju i dizajnericu. Stoga sada možemo krenuti na vanjska tržišta te zadovoljiti njihove potrebe - objasnio je Terzić, dodajući da im je namjera napraviti znamenitosti svih gradova.
Što se načina proizvodnje 3D čestitki tiče, mlada dizajnerica Jana Plovanić sve ručno sklapa, a vremensko razdoblje za izradu jedne čestitke ovisi o zahtjevnosti, odnosno ima li čestitka više ili manje detalja.
- Ideju treba nacrtati u programu i izrezati i poslije ručno spojiti koncem. Za izradu 3D čestitki koje su kompliciranije i s više detalja od pripreme do završetka treba 30 dana, dok neke napravimo za svega jedan ili dva dana - istaknula je dizajnerica Jana, dodajući da nemaju čak ni ostataka jer materijal, bilo papirnati ili drveni, doniraju dječjim vrtićima s kojima surađuju. Inače, cijena je pristupačna i personalizacija iz promotivnih razloga je pet kuna.