Varaždinske vijesti i tvrtka kćer Garestin pokrenuli su prvi varaždinski nacionalni poslovni portal pod imenom businessin.hr, a promocija portala održana je u 8. prosinca u HGK - Županijskoj komori u Varaždinu. O projektu su govorili Mirko Jurič, direktor Varaždinskih vijesti i Garestina i Marija Barić, izvršna direktorica i glavna urednica portala.
Cilj: informiranje šire javnosti o poslovnim dostignućima hrvatskih tvrtki i institucija
Riječ je o projektu kojim Varaždinske vijesti nakon 70-godišnje tradicije informiranja na lokalnoj, a u novije vrijeme i regionalnoj razini zahvaljujući digitalnoj eri izlaze na nacionalnu razinu u cilju informiranja šire javnosti o poslovnim dostignućima hrvatskih tvrtki i institucija, uspješnim poduzetničkim idejama i inovacijama, tehnološkom razvoju i strateškim odlukama koje ih čine tržišno prepoznatljivima, kazao je direktor Jurić, a pokretanje projekta i njegove ciljeve i namjenu objasnila je urednica Marija Barić.
- U eri digitalnih transformacija i disruptivnih inovacija naš portal business In - pozitiva naglasak stavlja na pozitivne primjere iz svijeta gospodarstva, realnog i financijskog sektora, kao i potpornih državnih i gospodarskih institucija. Riječ je o poslovnom informativno – promotivnom portalu koji je namijenjen tvrtkama, obrtima, financijskim i drugim institucijama, u smislu njihove medijske promocije, ali i plasmana korisnih informacija za potencijalne potrošače i korisnike usluga - pojasnila je Marija Barić.
Osim promo-tekstova tvrtki i institucija businessin.hr-a donosi i vijesti iz zemlje i svijeta u suradnji s HINA-om.
Riječ je o vijestima ponajprije iz područja gospodarstva i ekonomskih kretanja uključujući i legislativu i europske fondove i projekte te druga područja, podjednako zanimljiva poslovnom sektoru i široj javnosti. Također businessin.hr donosi i vijesti iz institucija Europske unije, te hrvatske vlade i Sabora imajući u vidu da političko okruženje utječe na sve segmente društva, a osobito na gospodarstvo.
Koncepcijski, portal je podijeljen na kategorije i rubrike s time da je za poslovne subjekte namijenjena posebna rubrika - adresar partnera na koji vodi link sa svake objave vezano na tu tvrtku, a koju tvrtke u okviru svog zakupa medijskog prostora na portalu ispunjavaju svojim informacijama o vlastitim aktivnostima tijekom godine.
Povoljni uvjeti za objavu promocijskih tekstova i informacija
- Portal također donosi i razne vijesti i zanimljivosti iz područja obrazovanja, znanosti, tehnologija i inovacija, zdravlja, turizma i kulture življenja, a posebno smo ponosni na rubriku kolumni – Izvan okvira, u kojoj su nam kolumnisti ugledni sveučilišni profesori Velimir Srića i Marijan Cingula i novinarski doajen Ante Gavranović. Za tvrtke i institucije i njihove aktivnosti osigurali smo posebno povoljne uvjete za objavu promocijskih tekstova i informacija te fotografija koje sami produciraju i to po zasad vrlo niskoj promotivnoj cijeni od samo 2.600 kuna plus PDV na godišnjoj razini, što podrazumijeva jednu objavu tjedno ili najviše 55 objava godišnje - kazala je Marija Barić te pozvala na suradnju i partnerstvo sve zainteresirane tvrtke, obrtnike, poduzetnike i institucije kako bismo u sinergiji i uz afirmativni pristup vaše poslovanje učinili vidljivijim u medijskom prostoru i pomogli u stvaranju poticajne klime za rast i razvoj hrvatskog gospodarstva i društva u cjelini.
- Naš portal ne donosi negativne vijesti niti senzacije zato je vrlo brzo prepoznat od strane čitatelje, koji naše informacije i objave čitaju i na stranicama Facebooka i Twitera. Medijski smo sponzor (12.) obljetničke sezone kazališta Planet Art koji nas sjajno promovira u Zagrebu, a razmijenili smo bannere i s portalom HIA. Kontinuirano radimo i na kvalitetnoj vlastitoj promociji putem digitalnog marketinga uz pomoć tvrtke WebIn i drugih. Ukratko, željeli bismo promovirati pozitivu i tako na neki način i pomoći „ozdravljenju“ hrvatskog medijskog okruženja u kojem pozitivne vijesti zasad još uvijek nisu na istaknutim stranicama - istaknula je Marija Barić.
- Misija businessin.hr-a je povezivanje i umrežavanje te stvaranje pozitivne klime u hrvatskom društvu. Sadržajno u našem su mediju obuhvaćene sve sfere života i poslovanja s pogledom na mikro i makro ekonomiju ali i na društveno,političko i kulturno okruženje koje mora biti poticajno za društveni rast i razvoj.
Zbog toga i naš slogan glasi - Za vaš život u plusu – čitajte nas, lajkajte budite i vi pokretačem i kreatorom pozitive - zaključila je Marija Barić.