U razdoblju od 28. srpnja do 28. kolovoza provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom usvajanja Odluke o naknadi za rad članova upravnih vijeća, kazališnog vijeća i savjeta javnih ustanova čiji je osnivač Grad Varaždin.
U svrhu točnijeg planiranja sredstva Proračuna Grada Varaždina i ekonomičnosti postupanja, Odluka o naknadi za rad članova upravnih vijeća, kazališnog vijeća i savjeta javnih ustanova čiji je osnivač Grad Varaždin dopunjuje se odredbom kojom se ograničava broj sjednica na ukupno 8 sjednica za koje predsjednici i članovi upravnih vijeća, kazališnog vijeća i savjeta javnih ustanova čiji je osnivač Grad Varaždina mogu primiti naknadu.
Cilj provođenja savjetovanja sa zainteresiranom javnošću jest upoznavanje javnosti s nacrtom dokumenata, a radi dobivanja mišljenja, primjedbi i prijedloga i eventualno prihvaćanja zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sami nacrti dokumenata, nalaze se na web stranici Grada Varaždina pod rednim brojem 28.
Svoje doprinose javnom savjetovanju moguće je dostaviti isključivo putem priloženog obrasca, zaključno do 28. kolovoza 2023. godine na adresu Grad Varaždin, Upravni odjel za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća Grada Varaždina, Franjevački trg 5, Varaždin, s naznakom: "Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt Odluke o dopuni Odluke o naknadi za rad članova upravnih vijeća, kazališnog vijeća i savjeta javnih ustanova čiji je osnivač Grad Varaždin" ili na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..