HDZ i partneri, prema privremenom izvještaju o financiranju kampanje za nedavne parlamentarne izbore, potrošili su gotovo milijun eura, od čega najviše u II., III. i X. izbornoj jedinici. Ništa manji nisu ni troškovi SDP-a i njegovih koalicijskih partnera. Dapače, još su i veći, sudeći prema potrošenom u III. izbornoj jedinici. Kome je otišao taj novac i za što?
U trećoj izbornoj jedinici HDZ i partneri potrošili su sedam dana prije nedavnih parlamentarnih izbora oko 103.000 eura, sudeći prema prvom izvještaju o financiranju kampanje. Dobar dio od tog novca otišao je za billboarde, city lightove i slično, kao i zakup prostora, ali i za oglašavanje na elektroničkim portalima i društvenim mrežama te klasičnim medijima. Točnije, nešto više od 28 tisuća eura potrošili su za oglašavanje na elektroničkim portalima, a svega 687 za oglašavanje na društvenim mrežama. Novac za oglašavanje na elektroničkim portalima dobilo je više poduzeća...
Više pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...