Saslušanjem talijanskog trgovačkog putnika Davida Rogelje i dvojice predstavnika tvrtke Ivančica na varaždinskom jeTrgovačkom sudu protekle srijede nastavljen parnični postupak povodom tužbe talijanske tvrtke Creative Leathers (CL) protiv Ivančice.
Dvije se tvrtke, naime, spore oko plaćanja materijala namijenjenog za proizvodnju dječje obuće koji je CL isporučila ivanečkoj tvrtci, no za koji je Ivančica naknadno ustanovila da ima određene nedostatke. Zbog toga je Ivančica, nakon što je tvrtci CL platila veći dio materijala, plaćanje obustavila te je od CL zatražila očitovanje o isporučenom materijalu, točnije o artiklu „dalmata nero“.
Visina spora iznosi nešto više od 40.000 eura, a riječ je o iznosu koji Ivančica potražuje od tvrtke CL, dok je iznos koji CL potražuje od Ivančice znatno manji.
Rogelja je tijekom saslušanja kazao da nije znao kakvu će vrstu obuće Ivančica proizvoditi s naručenim materijalom, no istaknuo je da isporučeni materijal nije bio hidrofobiran, odnosno nepromočiv. Usto, tijekom saslušanja kazao je da su tehnički direktor ili šef proizvodnje Ivančice trebali razumjeti specifikaciju materijala otisnutu na pozadini tzv. “karte boja” koju su dobili na sajmu u Italiji. No, njegovom se iskazu usprotivio opunomoćenik Ivančice navodeći da nisu naručili niti nepromočiv niti hidrofobirani materijal budući da nisu imali niti imali potrebe za tom vrstom materijala koja se koristi za namjensku obuću – trekking, vojnu, zaštitnu i slično.
- Ovdje je riječ o dječjoj cipeli za svakodnevnu upotrebu, a ispitivanjem nezavisnog certificiranog laboratorija donesen je zaključak da ta koža ne zadovoljava osnovne norme za izradu obuće i zbog svoje „kvalitete“ i nepostojanosti boje je u potpunosti neupotrebljiva - istaknuli su iz Ivančice dodavši da se od spornog materijala proizvelo svega desetak modela dječje obuće.
- Usto, na sajmu nitko iz Ivančice nije dobio „kartu boja“, štoviše, štand CL nisu posjetili niti tehnički direktor, niti šef proizvodnje Ivančice. Ivančica je odgovorno poduzeće, radi u skladu s ekonomskim, socijalnim i ekološkim aspektima poslovanja. Konstantnim poboljšanjima svojih proizvoda i usluga pozitivno utječe na stvaranje zdravih generacija - stoji, između ostalog, u očitovanju kojeg smo naknadno primili od Ede Rain iz tvrtke Ivančica.