Marlex Pro želi, umjesto sadašnje privremene, staviti čvrstu ogradu i trajno zatvoriti prolaz, a već sada se ne može vozilima do ulaza u zgradu i parkirnih mjesta, i to ne samo stanari, nego ni hitna pomoć ni vatrogasci pa ni Čistoća, a sve to mirno promatraju inspekcije i druge institucije, poručili su Vladi Podbrežničkom, pročelniku Upravnog odjela za gradnju i komunalno gospodarstvu Grada Varaždina, vlasnici stanova u zgradama u Supilovoj, koji jedini imaju vlastito parkiralište iza tornja Euroherca, dok okolne zgrade u toj i Zagrebačkoj ulici jedva imaju prostor za kontejnere ili niti to.
“Ni kreteni ni ovce”
A to što je više desetaka vlasnika stanova u Stanoinogovim zgradama ostalo bez ijednog mjesta za parkiranje posljedica je, kao što smo pisali, spajanja desetak parcela smještenih pretežito iza zgade Euroherca u jednu radi izgradnje VTC-a. Unatoč tome, VTC-ova je podzemna garaža djelomice i na tuđem zemljištu, i to upravo ispod parkirališta zgrada u Supilovoj 50A i 50B, kao i gradskog parkirališta uz zgradu u Kozarčevoj.
- Smiješno je govoriti da smo za sve znali u vrijeme kada je napravljena ova, nakaradna parcelizacija prije 20 godina. Uistinu bi trebali biti kreteni ili ovce te se ni za što odreći površina oko naših zgrada sa 115 parkirnih mjesta, koje nam sada želi prodati ili dati u najam novi vlasnik VTC-a, Marlex Pro, koji je dobro znao što kupuje i sada samo želi zaraditi, i to po svaku cijenu i bez obzira na sve, čulo se na skupu ogorčenih stanara.
Budući da je za građevinsku, odnosno uporabnu dozvolu stambena zgrada morala imati 1,5 parkirna mjesta po stanu i šest po poslovnom prostoru, ukazivali su da je parcelizacija iz 2004. nezakonita, nastala temeljem lažnih dokumenata, te bi je trebalo pobiti.
- Za to treba samo volja, ali Grad Varaždin ponavlja da nema veze s ovime svime jer je to od prije. I ne samo to. Danas je bio mjernik, kojeg je angažirao Marlex Pro, kako bi utvrdio međe naših parcela sa sjeverne i južne strane zgrade na koje želi postaviti ogradu. To nije sporno komunalnom redaru koji je sada došao, a nije na naš poziv. Štoviše, poručio nam je da imamo javno parkiralište ispred trgovine Spar u Zagrebačkoj ulici, koja je “samo” 300 metara od naših zgrada, i da je to stav Grada, ukazao je stanar nazočan izmjeri, što je izazvalo opće nezadovoljstvo i zaprepaštenje prisutnih.
Naglašavajući da se nikome ne pogoduje, Podbrežnički je odbacio navod da je stav Grada da vlasnici stanova, koji su ostali bez parkirališta, mogu koristiti javno parkiralište kod udaljene trgovine, kao i tvrdnju da ništa se ne poduzima.
- Grad je bio spreman s vlasnikom VTC-a zamijeniti javno parkiralište s unutarnje strane zgrade u Kozarčevoj za prostor s 29 parkirna mjesta, koji je stjecajem okolnosti postao od Stanoinga, a sada je od tvrtke Marlex Pro, čime bi se izbjegao nered, koji će nastati ako se ostvare njegove namjere, rekao je Podbrežnički, naglasivši da bi i za vlasnika bilo bolje da oko VTC-a postoji komunikacija.
Mali se gazi, a velikima...
Međutim, kako je ukazala jedna od vlasnica stana u Supilovoj, nije uopće jasno kako Grad misli osigurati parkirna mjesta stanarima i uspostaviti “komunikaciju”.
- Govorite neodređeno, ne znamo što točno predlažete, iako Grad ima instrumente i dužni ste pomoći. Kako je bilo moguće sprovesti parcelizaciju tako da naša čestica, koja je imala pristup na javno dobro, više nema jer je omeđena česticom VTC-a? A danas nam se u zamjenu za naše zemljište, koje je odmah do ulaza, nude dva parkirna mjesta više!? Ne bi li Grad trebao ovo riješiti tako da ne ide na ruku tvrtki? Mi smo za dogovor i ne želimo se sporiti, ali sigurno nećemo nekome dopustiti da nas gazi, rekla je vlasnica, ukazujući da su dosjelošću stekli pravo služnosti te imaju pravo puta i prolaza preko čestice VTC-a, a ukazala je i na mogućnost pokretanja spora radi utvrđivanja ništetnosti spornih radnji.