- Nažalost, niti mi, niti predstavnici austrijskog Diamonda, odnosno njegov stari i novi vlasnik, kao ni AIK i drugi partneri, nikad nismo primili nikakav odgovor iz Grada Varaždina na skoro dvadesetak dokumenata, dopisa i drugih poruka poslanih tijekom godinu dana te nekoliko sastanaka na temu varaždinskog aerodroma, točnije dosadašnjih i planiranih investicija, a osobito neodgodivih hitnih investicija vezanih na aerodromsku infrastrukturu, ali i na moguća veća ulaganja u avio i auto industriju - tvrdi Rajko Rauš, direktor Diamond Aviation Centra (DAC), tvrtke kćeri austrijskog poduzeća Diamond Aircraft Industries (DAI), koji je odnedavno u vlasništvu kineskog Wanfeng Aviation Industry.
AIK se javio, Grad ne!?
DAC je, kao što je poznato, zakupac varaždinskog aerodroma u koji želi ulagati, ali nikako ne može oko toga postići dogovor s Gradom Varaždinom, koji je vlasnik varaždinske zračne luke, iako se na tome radi više od godinu dana. Naime, nakon podužeg čekanja zbog lokalnih izbora, prvi termin za sastanak s predstavnicima aktualne gradske vlasti Daimond je dobio 20. srpnja prošle godine. Uz dogradonačelnika Zlatana Avara, sastanku su prisustvovali i predstavnici Agencije za investicije i konkurentnost (AIK) te predstavnici Austrijske gospodarske komore, točnije trgovinskog odjela AWO Zagreb.
- Dan kasnije započeli smo intenzivnu komunikaciju s Gradom glede nastavaka realizacije projekta u tijeku, obnove infrastrukture, modernizacije i revitalizacije aerodroma te mogućih drugih ulaganja investicije. Gradu su se javljali i drugi involvirani u projekt, kao što je AIK, AWO i Fakultet prometnih znanosti, odnosno predstavnici Hrvatskog zrakoplovnog nastavnog središta iz Zagreba s kojima imamo suradnju, koju planiramo proširiti, što zna i Grad. Želeći da se započeti projekt što prije i uspješnije realizira, neki od navedenih su na vlastitu inicijativu pozivali Grad da nam se javi te su ujedno i samo dali punu podršku Diamondu, odnosno projektu u tijeku. No, nažalost, prema informacijama kojima raspolažemo, i na tu je inicijativu izostala reakcija od strane Grada, a ne samo na našu - veli Rauš, naglašavajući da je i AIK-a u Diamondu očigledno prepoznao ozbiljnog partnera, odnosno mogućeg investitora.
Ipak, prije nešto manje od dva mjeseca održan je novi sastanak.
- Nakon tog sastanka, AIK se javio, kako je bilo i najavljeno te smo i dalje u kontaktu. Međutim, od predstavnika Grada Varaždina i dalje ništa, iako su na sastanku govorili o Varaždinu kao atraktivnoj lokaciji za investitore, nabrajali su razne pogodnosti za ulagače, odnosno poticajne mjere... Ukazali su i na vrlo kratke rokove za dobivanje raznih dozvola, dokumentacije.. Svega što treba. Zato su predstavnici Diamonda sve ozbiljno shvatili te očekivali najavljeni odgovor od strane Grada, odnosno njihovo pozitivno očitovanje odmah po održanom sastanku. Međutim, ništa. Stoga smo više smo puta pozvali Grad da to i učini, no i dalje izostaje bilo kakva reakcija od njihove strane. Jednostavno se ne javljaju - tvrdi Rauš.
Više o zastoju projekta revitalizacije varaždinskog aerodroma pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...