Predstavljeno idejno rješenje rekonstrukcije "Kućanske rampe"

| 15.3.2019. u 14:24h | Objavljeno u Aktualno

U Gradskoj je vijećnici službeno predstavljeno idejno rješenje rekonstrukcije "Kućanske rampe" koje bi trebalo riješiti jedno od najvećih prometnih čepova u Varaždinu. Autor ovog rješenja je profesor i pročelnik Odjela za graditeljstvo Sveučilišta Sjever Božo Soldo. On je već prije godinu i pol dana putem društvenih mreža široj javnosti predstavio dva moguća rješenja ovog prometnog čvora koja su se temeljila na nadvožnjaku i spuštenom rotoru. Skice je na svojoj Facebook stranici tada prenio i gradonačelnik Ivan Čehok kako bi potaknuo raspravu među građanima i ispipao "kako ljudi dišu o toj temi".

slika-2_5c8b92678faab_700xr.png

U međuvremenu je ideja dorađena te se o njoj razgovaralo s predstavnicima Policije, Hrvatskih željeznica koji su, kako ističe gradonačelnik, suglasni s idejom.

- Svi se Varaždinci najviše žale na taj prometni čep, i pješaci, i biciklisti i vozači. Sad je praktično cijeli taj kvart, istočni dio grada odsječen i mi to moramo napraviti. Ovo je rješenje nešto potpuno novo u Hrvatskoj, nitko ga još nije izveo jer ono zapravo omogućuje kružni tok ispod samog prelaza, gore će biti ploča tj. uređen trg bez prometa i naravno ostaje koridor željeznice - rekao je gradonačelnik Čehok na predstavljanju Idejnog rješenja izgradnje podvožnjaka i kružnog raskrižja na križanju Anine i Supilove ulice i podvožnjaka ispod željezničke pruge pod nazivom "Kućanska rampa", a koje je službeno predstavljeno u petak, 15. ožujka.slika-1_5c8b92675f175_700xr.png

Kako je pojasnio profesor Soldo, razmišljalo se i o ideji da se pothodnik za pješake u Miškininoj pretvori u podvožnjak te su zajedno s idejom Kućanske rampe oba prijedloga predstavili u Ministartvu prometa te se, kako kaže, nastavilo razgovrati o ovoj temi kružnog toga tj. Kućanske rampe.

- Napravio bi se podvožnjak visine 3,2 metra za vozila do 3 metara visine, to je prijedlog, a drugi dio je kružni tok na način da bi sve četiri ulice bile spuštene i kružni tok bi bio na najnižoj razini - pojasnio je Soldo. Kako bi se prometnica estetski uklopila u vizuru tog dijela grada nivelirani kružni tok prekrio bi se pločom koja bi se mogla urediti kao trg sa zelenom površinom i drugim sličnim sadržajima.

Označeno u
Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci