Prehrambena industrija Vindija iz Varaždina ove godine obilježava 60 godina poslovanja, a povodom velikog jubileja na tržište je plasirala sokove brenda Vindi u novom ruhu, piše Poslovni dnevnik.
Dubravka Drk Mravlinčić, direktorica marketinga Vindije, ističe da je brendiranje proizvoda ključ kvalitetne komunikacije s tržištem, važan činitelj povjerenja i lojalnosti kupaca te osnova uspješnog poslovanja.
- Vjerujemo kako smo se u tom segmentu više puta i dokazali budući da je ‘Kvaliteta Vindija’ postala i ostala krilatica koja se veže uz svaku našu robnu marku, pa tako i Vindi sokove. Cjelokupni je proces zahtijevao značajna ulaganja u proizvodni pogon, što je rezultiralo time da je Vindija postala prva tvrtka u Europi i četvrta u svijetu koja je na tržište plasirala inovativni Ultra Edge paket od jedne litre, s integriranom najnovijom generacijom čepova koji, osim vizualno privlačnog dizajna, omogućuju otvaranje u samo jednom potezu - pojašnjava Drk Mravlinčić.
Riječ je o jedinstvenoj inovaciji na našem tržištu koja asortiman Vindi sokova podiže na novu razinu kvalitete. Novi oblik pakiranja osigurava bolju vidljivost i diferencijaciju na prodajnim mjestima, a riječ je o modernom dizajnu koji je u skladu s najnovijim grafičkim trendovima u svijetu. Novoj su ambalaži dodali i najnoviju generaciju čepova koji omogućuju otvaranje u samo jednom koraku, dok njegov širi vanjski promjer omogućuje lakše točenje.