- Crtorad na naplati parkiranja godišnje zaradi oko 7,9 milijuna kuna. Temeljem koncesije, mi smo donedavno od toga dobivali 1,3 milijuna kuna, no nakon izgradnje podzemne garaže na Kapucinskom trgu koncesija je smanjena. Drugim riječima, iz džepova građana „maznu“ sedam milijuna kuna. Cijeli sporazum s Crtoradom nepovoljan je za nas, a Grad bi sam napravio bolji biznis nego da oni nama rade red na cestama - kazao je HRAST-ov Ladislav Ilčić prilikom rasprave o izmjenama odluke koje se tiču određivanja javnih parkirališta i načinu naplate parkiranja.
Premda je bilo predviđeno da se pod naplatu uvede i parkiralište kod DND-a, u Gradu su se naknadno „sjetili“ da je taj prostor u međuvremenu darovan FOI-u za izgradnju kampusa.
- Trenutno je pod naplatom 778 parkirnih mjesta, a ovime bismo došli na ukupno 856 - kazao je pročelnik za komunal Mario Sambolec.
No, nezavisni Robert Podolnjak upozorio je na problematičnu stavku izmijenjene odluke „da je potrebno uskladiti ugovoreni broj parkirnih mjesta sukladno koncesijskom ugovoru“.
- Iz godine u godinu mijenjali smo broj parkirnih mjesta i nije točno da je ugovoreni broj parkirnih mjesta 996. Ugovor, naime, dozvoljava da se mijenja broj parkirnih mjesta. Ovim prijedlogom odluke ponovno želimo uskladiti stavke sukladno ugovoru i zato je Odbor za statutarno-pravna pitanje predložio da se koncesionar očituje da u zamjenu odustane od svih sudskih tužbi, kako onih aktualnih tako i onih u budućnosti. Ova odluka ide, naime, u korist koncesionaru jer se povećava broj parkirnih mjesta pod naplatom, a zauzvrat od njih tražimo odustajanje od sudskih tužbi - kazao je Podolnjak dodavši da je ovo jubilarna, 10. obljetnica, potpisivanja koncesijskog ugovora s Crtoradom.
Habuš je pak odbacio tvrdnje da se novim prijedlogom odluke pogoduje koncesionaru, a odluka je na koncu prihvaćena s ukupno 12 glasova „za“ te šest „protiv“.
Više pročitajte u idućem broju Varaždinskih vijesti