Niz instituacija i firmi, uključujući velike banke, medijske kuće i zrakoplovne tvrtke, izvještavaju o velikim problemima u radu zbog značajnog informatičkog kvara, prenosi Index.
Aviokompanija Jetstar je prijavila probleme u zračnoj luci u Sydneyju, australski supermarketi navode da im blagajne ne rade, a televizijske mreže navode da im ne rade ključni informatički sustavi za grafiku.
Neke američke aviokompanije bile su prisiljene prizemljiti svoje avione, a problem se proširio i na Njemačku, Španjolsku Ujedinjeno Kraljevstvo.
Uzrok prekida rada nije jasan, ali mnogi od pogođenih povezuju ga s Microsoftovim operativnim sustavima za računala.
Australska web-stranica za prekid rada Downdetector prikazuje probleme o kojima su izvijestili National Australia Bank, telekomunikacijska tvrtka Telstra, Google i drugi.
U službenoj obavijesti o usluzi Microsoft 365 objavljenoj ranije na X-u ranije stoji: "Istražujemo problem koji utječe na mogućnost korisnika da pristupe raznim aplikacijama i uslugama Microsoft 365."