Ne čekajte u redu - Koristite e-redomat PU varaždinske i rezervirajte termin unaprijed!

VV | 30.8.2022. u 09:30h | Objavljeno u Aktualno

Tijekom ljetnih vrućina, negodovanje ljudi koje čekaju vani na suncu u reodvima je u porastu. Ljudi ispred banaka i raznih uprava čekaju u redu od nekoliko sati da obave posao od nekoliko minuta. Pogotovo je to donedavno bilo izraženo u PU varaždinskoj gdje je, kako smo izvjestili, brzina rada na šalterima bila usporena zbog zaraze zaposlenih koronavirusom, te paralelnih godišnjih odmora. Sada upravni poslovi ponovno rade u punom kapacitetu, ali gužve uvijek valja izbjeći.

Pitali smo policijskog službenika za odnose s javnošću Matka Murića postoji li način da se ugrožene skupine poput bolesnih, starijih, osoba s invaliditetom mogu zaštititi. Primjerice, u samom kompleksu PU varaždinske, kako objašnjava, osigurano je nekoliko desetina sjedećih mjesta, dok je njihovo postavljanje ispred zgrade uprave onemogućeno pošto je to javni prostor u nadležnosti grada.

Ipak, postoji alternativa za takve osobe - mogućnost korištenja sustava e-građanin, koju Matko Murić izrazito naglašava za podizanje nekih dokumenata kod kuće za informatički pismene osobe. Brojni dokumenti se mogu putem sustava podići, i brojni problemi, za koje osobe idu na policijski šalter, preko sustava rješivi su od kuće. Potvrda o vlasništvu vozila, dokumenti vezani uz prebivalište i boravište, podnošenje zahtjeva za vozačku dozvola vozačke dozvole... Sve ove i brojne druge stvari su dostupne putem mrežnog sustava, kako navodi Murić.

Ako željena usluga nije dostupna putem sustava e-građanin, u radni proces PU varaždinske uvršten je i sustav e-redomat. Na mrežnoj stranici https://redomat.mup.hr/ možete preuzeti neposredno redni broj i uz ostale dnevne obveze koje rješavate po gradu istovremeno čekati u redu upravnih poslova PU varaždinske. Također, postoji i mogućnost rezervacije termina nekoliko dana unaprijed. Za to je potrebno odabrati vrstu usluge, datum i točno vrijeme ovisno o dostupnim terminima taj dan.

Važno je naglasiti kako zbog daljnjeg trajanja pandemije, svi osobni dokumenti bez obzira na datum isteka vrijede do tridesetog dana od završetka pandemije.