"Umjetna inteligencija u marketingu" tema je 3. Međunarodne znanstveno-stručne konferencije CRODMA 2018. koja će se održati u Varaždinu, u hotelu Turist, 12. listopada.
Konferenciju organizira CRODMA Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike Varaždin s osnovnim ciljem povezivanja znanstvenika i stručnjaka kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.
Gosti predavači bit će Igor Tomičić (FOI – Laboratorij za umjetnu inteligenciju) koji će održati predavanje "Umjetna inteligencija: Popularne zablude", Vedran Petranović (Direct media) s predavanjem "Kada dati priliku umjetnoj inteligenciji u digitalnom marketingu?" i Bogdan Okreša Đurić (FOI – Laboratorij za umjetnu inteligenciju) s predavanjem "Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?".
Sudionike konferencije će uvodno pozdraviti Predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing Izv.prof.dr.sc. Damir Dobrinić i Dekan Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu prof.dr.sc. Neven Vrček.