Istina je da je zahvat, odnosno projekt „Kućanska rampa“ izgradnje podvožnjaka i spušteno/natkrivenog kružnog toka specifičan jer se sastoji od više grana građevinarstva i ostalih struka, ali je mali i može se jednostavno i bez problema izvesti, kao i bez loših posljedica, a na kraju bio bi atraktivan, naglašava prof. dr. Božo Soldo, pročelnik Odjela graditeljstva na Sveučilištu Sjever, nakon što je varaždinski gradonačelnik dr. Neven Bosilj najavio da se zbog nedostatne visine podvožnjaka i još nekoliko razloga odustaje od rješenja za raskrižje kod kućanske rampe, kojeg je osmislio Ured ovlaštenog inženjera građevinarstva "Božo Soldo".
-Ne stoje navodi u vezi nedostatne visine prolaza kroz kružni tok i podvožnjak ispod pruge. Supilovom i Aninom ulicom mogu prolaziti vozila svih visina, a gradonačelnik je spomenuo samo Supilovu ulicu za koju je naglasio da se neće moću prolaziti. Međutim, prolaz Supilovom i Aninom ulicom ima dovoljnu visinu kroz natkriveni kružni tok, koja iznosi minimalnih 4,5 metara, tako da mogu prolaziti i najviša vozila, navodi Soldo, napominjući da je razina krova kružnog toka, koji bi bio prohodan, iznad razine sadašnje ulice tako da je bolji naziv spušteni i natkriveni kružni tok.
Isto vrijedi, kako dodaje, i u vezi visine podvožnjaka.
-Svijetla visina podvožnjaka ispod pruge, tj. u smjeru Novakove ulicu je 3,2 m, a dovoljna je i 3 metra, tako da mogu prolaziti i visoka kombi vozila. Nije na odmet spomenuti da je projektirana visina u Glavnom projektu za podvožnjak ispod pruge u ulici Pavleka Miškine samo 2,5 m ili pak visina ulaz u podzemnu garažu KT je ograničena na 2,1 m, navodi Soldo i posebno naglašava da se MUP već na početku izjasnio kod pismenog i usmenog prezentiranja Idejnog rješenje, tako da nema nikakvih zapreka za izgradnju po Idejnom rješenju pa je logično da bi MUP dao suglasnost i na Glavni projekt.
Osim što je ukazao da kroz podvožnjak ne bi mogla vatrogasna i slična vozila, Bosilj je naveo i da bi Soldinim rješenjem neka domaćinstva izgubila prilaz svojim dvorištima, a spomenuo je i ulicu Rudolfa Horvata:. No, Soldo tvrdi da bi sve okolne kuće imale i dalje slobodan prilaz, dok je Ulicu Rudolfa Horvata gradonačelnik potpuno bespotrebno spomenuo jer nema nikakve veze s Idejnim projektom i Lokacijskom dozvolom.
Bosilj je naveo i da bi Soldino rješenje zahtijevalo opsežne radove na kolektoru, koji bi stajali i 20 milijuna kuna.
-U Idejnom projektu razmatrano je više rješenja za glavni kolektor. Kad je u pitanju izmještanje ipak 20 milijuna kuna na grubo rečeno i prenapuhano. U Idejnom projektu je predloženo rješenje i s prepumpnom stanicom, koje je daleko jeftinije od klasičnog i najjeftinije varijante izmještanja. Za Glavni projekt upravo se preporučuje varijanta rješavanja kolektora s prempupnom stanicom, veli Soldo, naglašavajući da je to rješenje jednostavno.