Prije dva tjedna se održala svečana dodjela nagrada Zlatna košarica, prestižna nagrada koju petu godinu zaredom u šest različitih kategorija dodjeljuje specijalizirani magazin za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC. Varaždinska tvrtka Marker odnijela je pobjedu i proglašena je tehnološkim dobavljačem godine, kategorija čiji sponzor je bio A1 Business Solutions, a koja se dodjeljuje tehnološkom dobavljaču ili razvojnom timu u sklopu tvrtke, čije su inovacije u 2019. godini u najvećoj mjeri unaprijedile prodaju, profitabilnost, efikasnost i reputaciju maloprodavača, distributera ili proizvođača u FMCG sektoru. Uz Marker u finalu izbora za tehnološkog dobavljača godine natjecale su se još zagrebačka tvrtka Editel te zajednička prijava tvrtki OptimIT i Login iz Zagreba odnosno Rijeke.
- Napravili smo prijavu na natjecanje u zadnjim trenucima. Kako nam je bila gužva u tim mjesecima, realno nismo se stigli nešto posebno pripremiti, sve smo radili u zadnji čas i zapravo smo prijavu poslali 5 do 12. Do sada smo nagrade osvajali više u našoj niši, kad su se ocjenjivale najbolje web trgovine te je ovo za nas bila jedna šira kategorija gdje smo bili u konkurenciji i s drugim IT tvrtkama. Gledalo se puno šire, puno više parametara, a žiri koje su sačinjavali pojedinci visokog kredibiliteta svakako su dali dodatnu težinu natjecanju. Ušli smo u finale, što se iskreno nismo nadali jer smo bili u konkurenciji s najbojim domaćim IT tvrtkama koji su na tržištu puno duže od nas i iza sebe imaju vrlo ozbiljne projekte - rekao je Ivica Kruhek, direktor varaždinske tvrtke Marker.
Nagrada je stigla u godini koja se pokazala u najmanju ruku izazovnom. U vrijeme Covida 19, potreba za web trgovinama se pokazala prijeko potrebnom, a samim time se povećao broj upita za stvaranje rješenja pa se slobodno može reći da je varaždinska tvrtka Marker u ovoj godini imala više posla u ovoj godini, nego godinama ranije, što je donijelo i pozitivne i negativne posljedice.
- Online prodaja je eksplodirala. Ljudi nisu imali gdje kupiti stvari pa su se okrenuli internet trgovinama. Trgovcima koji su već prodavali online je znatno porastao promet, a samim time je porastao broj upita i zahtjeva prema nama. Dosta toga se ne bi sigurno dogodilo da nije bilo epidemije. Morali smo brzo stvarati nova rješenja, inovirati, spojiti offline i online, pomoći trgovcima koje je lockdown također iznenadio i pogodio. Zbog obujma posla od početka godine zaposlili smo sedam novih kolega i trenutno sada smo u procesu zapošljavanja još dvoje novih. Pokušavamo odgovoriti na povećane zahtjeve, ali nema puno adekvatnog kadra, a potreban je i duži period učenja dok se ne uhodaju - rekao je Kruhek.
Pročitatje više u novom broju Varaždinskih vijesti...