Halo, inspektore: U petak opet smanjite svu potrošnju, a od subote bojkot Konzuma

vv | 5.2.2025. u 21:31h | Objavljeno u Aktualno

Nova anketa potrošačke platforme Halo, inspektore, koja traje do ponoći, već sada pokazuje da je Konzum idući trgovački lanac  kojeg potrošači žele bojkotirati na tjedan dana, počevši od subote, 8. veljače. Osim toga, dan ranije, potrošači su pozvani da smanje sve što mogu.

-Govore da su prosvjedi potrošača izgubili snagu, da smo se ispuhali. Poručuju nam da nećemo ništa postići s bojkotom. Savjetuju nam da smanjimo „histeriju“. Neobično lijep stav o onima od čije potrošnje dijelite dobit na slatke šnite. Jesu li potrošači u očima trgovaca pa i nekih ekonomskih analitičara i onih koji se naslanjaju na profit trgovačkih blagajni samo histerična rulja koja sad unosi nered u njihov skladno posloženi svijet na ovom malom tržištu? Sramite se. N Sramite se tako ponižavati one koji vas drže na tržištu. Biste li mogli nazvati histeričnim i jednog potrošača i oglušiti se na njegove zahtjeve na njemačkom, talijanskom, francuskom ili austrijskom tržištu kada iskazuje nezadovoljstvo za puno manja poskupljenja, a s puno više novca u kućnom budžetu? Prebacujete lopticu na proizvođača. Skrećete fokus. Ne, mi nismo prozvali domaće proizvođače. I želimo više domaćih proizvoda na policama. I jaču domaću proizvodnju. I više malih OPG-ova. Ribara. Vrijednih ljudi koji nešto proizvode. Prozvali smo trgovačke lance, vaše marže, vaše čini se bahate strategije koje primjenjujete na hrvatskom tržištu i sve koji su u tom nizu do proizvođača. I sve koji su svojim propuštanjem činjenja i politikama doveli do ove situacije. Koliko ste pojačali oglašavanje, marketing, PR objave to svi vidimo. Bombardirate nas reklamama i popustima kao nikad. Koliko to plaćate? Zašto pola tih novaca ne uložite u smanjivanje krajnjih cijena proizvoda i usluga koje mi plaćamo na blagajnama? Pa zar nisu ti novci zapravo i naši koje smo vam dali kupujući ili koristeći vaše usluge kod vas? Akcije koje nudite, zaključavanje cijena koje najavljujete – nije dovoljno. Zbog toga potrošači ne odustaju. Idemo dalje. Idemo u petak opet – SVE, pozivaju s platforme Halo inspektore.

 Da bi objasnili nezadovoljstvo, odnosno zašto sumnjaju da se trgovci, dobavljači i uvoznici dogovarate na štetu potrošača navode primjer: Lino Lada u KTC-u 3,29 € i Lino Lada u Konzumu isto 3,29 €. A ista ta domaća Lino Lada za njemačkog potrošača u trgovini EDEKA za 2,49 €.

-Ili vrećica Kiki bombona - naš proizvod na hrvatskim policama na akciji 1,29 €, a isto toliko redovna cijena na njemačkoj polici. I za kraj još jedan apsurd: „zaključana“ cijena za Vindijin Choco Loco, mliječni puding s čokoladom i vanilijom – 1,85 € eura, a isti taj proizvod u Sloveniji na policama austrijskog trgovačkog lanca Hofer košta 1,19 €. Izgubili ste povjerenje hrvatskog potrošača. I morat ga ponovno zaslužiti, poručuju.