- Vrijeme je da netko počne misliti na naše starije sugrađane i sugrađanke, takozvanu zlatnu generaciju, umirovljenike, koji su kroz svoj životni i radni vijek puno doprinijeli razvoju Varaždina. Želimo da znaju da ih cijenimo, da su važan čimbenik ovog društva i da ćemo učiniti sve što je u našoj nadležnosti da svoju starost provedu dostojanstveno - kazao je kandidat HDZ-a za gradonačelnika Grada Varaždina Damir Habijan danas ispred varaždinskog Doma za starije i nemoćne osobe gdje je sa svojim timom predstavljao dio programa za starije.
- Naš program sastoji se od stvarnih mjera, a ne praznih obećanja - kazao je Habijan koji smatra kako je jedna od ključnih stvari koja se mora čim prije napraviti dogradnja Doma za starije.
- Kapacitet od 350 ležajeva definitivno nije dovoljan i iako već 10, 15 godine slušamo o potrebnoj dogradnji Doma do danas se nije dogodilo ništa. I zato se Grad Varaždin mora aktivno uključiti u rad Doma i inicirati dogradnju, ako već Varaždinska županija kao osnivač oko toga nije napravila ništa - kazao je Habijan.
Ponovio je kako su dio programa i uskrsnice i božićnice za umirovljenike za koje će se sredstva naći od ukidanja naknada članovima Gradskog vijeća, Upravnih vijeća te članova Nadzornih odbora tvrtki u suvlasništvu Grada.
Kandidat za Habijanovog zamjenika Denis Čupić kazao je kako Grad može i mora biti potpora Domu umirovljenika, ali i drugim privatnim smještajnim institucijama za starije.
- Grad može biti poticaj za dogradnju kroz oslobođenje komunalnog doprinosa, ali i kroz pomaganje na aplikacije na EU fondove te na druge načine, jer naša najstarija generacija mora imati dostojno mjesto u kojem može provesti jesen života - kazao je Čupić te najavio osnivanje konzultativnog tijela grada koje bi osmišljavalo mjere koje bi olakšale život starijoj generaciji, a u koje bi uključili osobe starije životne dobi.
Uz to, najavio je Čupić, uvest će se Call centar u kojem će biti zaposlene osobe koje će biti na usluzi starijima.
- Gradska uprava je možda informatizirana, ali starije osobe se slabo služe Internetom. Zato ćemo osnovati Call centar u koji će se oni moći javiti, dobiti sve informacije i povratnu informaciju tako da ne moraju dolaziti u središte grada - kazao je Čupić te zaključio kako uprava mora biti dostupnija građanima.