Umirovljenici s prebivalištem na području Grada Varaždina koji nisu dobili jednokratnu novčanu pomoć – „uskrsnicu“ u iznosu od 50 EUR, a smatraju da na to imaju pravo, moći će od 19. ožujka 2024. godine podnijeti reklamaciju Gradu Varaždinu.
Zahtjev za podnošenje reklamacije u tiskanom obliku moći će se od 19 ožujka 2024. godine podići u pisarnici Grada Varaždina, Franjevački trg 5, 42000 Varaždin ili preuzeti u digitalnom obliku na web stranici Grada Varaždina www.varazdin.hr
Sredstva za opravdane i uredno podnesene reklamacije će se isplaćivati na dva moguća načina:
· putem blagajne od 19. do 22. ožujka 2024. godine, u vremenu od od 9 do 11 sati za zahtjeve koji su podneseni osobno,
· na tekući račun podnositelja, u razdoblju od 25. ožujka do 8. travnja 2024. godine za zahtjeve koji su podneseni putem obrasca dostupnog na web stranici Grada Varaždina i dostavljeni na mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Pravo na jednokratnu novčanu pomoć – „uskrsnicu“ ostvaruju umirovljenici koji imaju prebivalište na području grada Varaždinu i čija ukupna mirovina (domaća i inozemna) ne prelazi iznos do 420,00 EUR (u mjesecu prosincu 2023.godine). Pravo na jednokratnu novčanu pomoć – „uskrsnicu“ ostvaruju i umirovljenici koji su svoj radni staž ostvarili i u inozemstvu, a oni za isplatu trebaju priložiti dokaze o visini mirovine (ukupne hrvatske i inozemne ili samo inozemne mirovine).
Uz Zahtjev je obavezno potrebno dostaviti slijedeće dokumente:
1. Odrezak od mirovine za mjesec prosinac 2023. godine, uvjerenje da korisnik nema inozemnu mirovinu ili ispis bankovnog računa za mjesec prosinac 2023. godine,
2. IBAN broj tekućeg računa u slučaju da se reklamacija isplaćuje na tekući račun,
3. Obostranu presliku osobne iskaznice,
4. Presliku dokumenta na kojem je vidljiv OIB podnositelja.
Nakon 8. travnja 2024. godine reklamacije se više neće uvažati.